Care este viziunea directorului general Magister asupra viitorului companiei in urmatorii doi ani?
In interviul acordat cu ocazia Intalnirii Partenerilor Magister 2012, desfasurata in perioada 9-11 noiembrie, la Hotel Posada Posada Vidraru, Dor Bujor Padureanu vorbeste despre ridicarea nivelului calitativ al serviciilor oferite atat de companie, cat si de membrii retelei nationale. Asadar, Servicii de calitate la nivel national este mottoul anului urmator.
In acest sens, se gandeste restructurarea sistemului de certificare al partenerilor, o specializare mult mai precisa in cadrul organizatiei si continuarea demersurilor de sistematizare si automatizare a proceselor specifice fiecarei activitati desfasurate in companie.
Asadar, obiectivul pentru anii 2013-2014 este ca Partenerii Certificati sa ajunga elita furnizorilor de solutii pentru retailul mic si mijlociu, asemenea personalului de suport tehnic de la Magister, consolidandu-se pozitia Magister ca lider de piata pe segmentul mic si mijlociu al furnizorilor de solutii la cheie pentru retail.
„In urma cu 15 ani, cand am inceput dezvoltarea platformei SmartCash RMS, nu ne gandeam ca vom ajunge unde am ajuns astazi. Iata ca, in intalnirea pe care tocmai am incheiat-o impreuna, s-a demonstrat inca o data ca Magister Software a ajuns liderul de piata pe segmentul furnizorilor de solutii pentru retailul mic si mijlociu. Este un lucru care, intr-adevar, ne onoreaza, ne obliga si ne face sa ne gandim la urmatorii ani, la strategii pe un termen mediu si lung, astfel incat toti clientii si partenerii nostri sa poata intra cu fruntea sus in urmatorul deceniu.”
a declarat Dor-Bujor Padureanu, Director General Magister
0 Comentarii