SmartCash Fidelity 2.0, platforma integrata de fidelizare pentru retail, a fost lansata oficial in cadrul unei conferinte desfasurate pe 25 iunie, la Hotel Golden Tulip Times din Bucuresti. Evenimentul s-a adresat utilizatorilor, integratorilor SmartCash si partenerilor Magister Software.
Principalele atuuri ale SmartCash Fidelity 2.0 sunt interfatarea facila cu aplicatii terte on-line sau off-line, tiparele moderne de fidelizare a clientilor si securizarea tranzactiilor efectuate la nivelul unui lant de magazine. In prima parte a conferintei s-au prezentat noutatile aduse de SmartCash Fidelity 2.0 pentru suita SmartCash RMS 2015, iar in a doua participantii au fost invitati sa ofere feedback si sa propuna teme de discutie referitoare la utilizarea noii platforme in mediul real.
Reprezentantii ContentSpeed, VirtualCards, ING – Romania, Union Consulting si Nielsen, prezenti la conferinta, au aflat detalii despre noul sistem de interfatare cu platforma SmartCash RMS.
Printre comerciantii participanti la conferinta, s-au numarat: Cris-Tim, La Casa, Inan Impex, One Distribution, Pronto express, Poema, Musse, Secom, Bata, La Femme, Il Passo, Uniscan, Foisor si Dac Retail.
IIRUC Service, Velvet Com, Simon Electronics, Inita 1996 si GB Service, parteneri certificati Magister au participat de asemenea la lansarea SmartCash Fidelity 2.0.
0 Comentarii