Cum reusim sa il atragem in-store?
Ce avantaje are un magazin fizic fata de un magazin online intr-o piata in care consumatorul are tot mai multe alternative, atat in alegerea destinatiei de shopping, cat si a selectiei de produse?
Cum reusim sa il atragem in-store?
In mod traditional, principalele avantaje ale cumparaturilor online sunt considerate pretul, economisirea timpului si varietatea in alegeri. Cumparaturile in-store, pe de alta parte, ofera o mai buna experienta fata in fata si posibilitatea de a pleca acasa cu produsul imediat.
O treime prefera magazinele fizice pentru usurinta cu care pot returna produsele, fara prea multe batai de cap.
Experienta in-store se bazeaza pe trei factori cheie:
- asistenta personalului de specialitate;
- legatura senzoriala cu produsele sub impulsul momentului;
- comunicarea interpersonala.
Comunicarea interpersonala faciliteaza si aplicare unor programe de fidelizare personalizate. Noile solutii specializate pe retail precum platforma SmartCash Fidelity 2.0 ofera comerciantilor creativitate in dezvoltarea si aplicarea programelor de fidelizare in magazinele fizice.
Un studiu studiul GfK FutureBuy pe 23.000 de cumparatori din APAC, America Latina, Europa, America de Nord, Orientul Mijlociu arata ca factorul principal care determina achizitionarea produselor in-store este acela ca oamenii pot vedea si testa produsele inainte de a le cumpara.
Magazinele online si cele fizice nu sunt in competitie, ci in multe cazuri se completeaza si isi imprumuta trasaturi.
0 Comentarii