Claudia
Magister Software lanseaza o noua versiune a platformei SmartCash Shop
9 martie 2005

Versiunea 6.0.1.40 a programului SmartCash Shop a fost lansata in luna martie a acestui an. Aceasta include o gama larga de functii noi precum si imbunatatiri ale funtionalitatilor deja existente.
Iata cele mai importante noutati:

  • Au fost optimizate interogarile pentru cautarea in nomenclatorul de produse, ceea ce a facut sa creasca viteza de regasire a articolelor in nomenclatoarele mari de produse.
  • Functiile de filtrare din nomenclatoarele de produse s-au extins si includ acum toate campurile care descriu produsele.
  • Interfata de cautare in nomenclatorul de produse a fost optimizata prin accentuarea rolului filtrarii ca unealta principala de selectare a articolelor.
  • S-a introdus un mecanism nou care permite afisarea in timp real in nomenclatorul de produse a ultimelor preturi de achizitie precum si a adaosului comercial practicat pentru fiecare articol in parte.
  • A fost extinsa functia de cautare prin utilizarea filtrarii inteligente. Prin intermediul acestei optiuni in paralel cu identificarea articolelor prin nomenclatorul de produse se efectueaza si o filtrare a acestuia pentru articolele inrudite cu cel cautat. Acest mecanism micsoreaza dramatic sansele de selectie eronata a articolelor, operatorul avand in permanenta posibilitatea de a efectua comparatii intre articolele cautate si altele similare.
  • Sistemul integrat de etichetare a fost revizuit pentru a integra cerintele legale impuse de tranzitia la leul greu.
  • A fost adaugat suport pentru identificarea articolelor dupa coduri de bare alfanumerice cu lungime variabila (Code 128, EAN 128).
  • S-a introdus un nou mod de operare a platformei SmartCash Shop prin utilizarea de imprimante departamentale pentru servirea de la tejghea si incasarea centralizata la un singur POS. Acest mod de lucru permite utilizarea a cate unui client minimal SmartCash pentru fiecare raion dintr-un magazin. La sfarsitul comenzii clientul primeste un bon listat pe o imprimanta ieftina departamentala cu care mai apoi este identificat la casa in vederea platii. Solutia este extrem de utila pentru magazinele de tip materiale de constructii, metalo-chimice, etc. Sistemul functioneaza cu orice imprimanta compatibila ESC/POS.
  • Viteza de executie a interfetei de vanzare POS a fost imbunatatita in mod dramatic prin separarea functionala completa a POS-urilor unul de celalalt. In acest mod a fost asigurata scalabilitatea ridicata a subsistemului de vanzare, cresterea numarului de POS-uri fiind limitata acum numai de hardware.
  • Au fost implementate mecanisme noi de fidelizare, care functioneaza prin combinatii intre discount pe articol si discount pe client.
  • A fost introdus mecanismul de fidelizare Happy Hour.
  • O noua varianta de distributie numita Smart Center Lite a fost introdusa pentru a veni in sprijinul retelelor mici de magazine. Folosind aceasta functie, este posibila controlarea retelelor de magazine centralizate prin definirea unuia dintre magazine ca centrala operativa. Solutia este foarte utila retelelor de magazine in crestere, de confectii, incaltaminte, jucarii etc., ca o alternativa la solutia completa SmartCenter, cu un buget mult redus si necesitati minime de infrastructura.
  • Incepand cu versiunea Profesional, pachetul SmartCash Shop include in acelasi pret plug-in-uri atat pentru importul de date dintr-un format general cat si plug-in-uri pentru exportul catre centrala. In acest fel utilizatorii pot transfera datele de acum incolo in si din programul SmartCash Shop fara costuri suplimentare si intr-un mod perfect controlat.
  • Pentru a ajuta tranzitia la leul greu au fost introduse functionalitati crescute pentru rotunjirea controlata automata a preturilor de vanzare.
  • Rapoartele de vanzari precum si cele de stoc, receptii, etc., au fost extinse si optimizate.
  • Au fost introduse metode noi pentru modificarea multipla a preturilor de vanzare atat procentual cat si valoric sau pornind de la pretul de achizitie. Astfel, a fost crescuta capacitatea de a reactiona rapid la modificarile din piata in ce priveste politica preturilor de vanzare.

0 Comentarii

Categorie: Știri
Etichete:

HAI SĂ ÎNCEPEM UN PROIECT
ÎMPREUNĂ!

Completeaza datele tale de contact in formularul următor și un consultant Magister te va contacta în cel mai scurt timp.

Acest site este protejat de reCAPTCHA și se aplică Politica de Confidențialitate și Termenii și Condițiile Google.

Pin It on Pinterest

Distribuie Articolul

Distribuie Articolul

Dacă ți-a plăcut, distribuie acest articol și prietenilor tăi!