Magister Software si-a indeplinit cu succes misiunea de a fi alaturi de clientii sai in perioada dificila de trecere la noua cota de TVA.
Datorita unei organizari foarte bune in ultimele zile peste 1200 de reprezentanti ai magazinelor au putut sa ia legatura cu angajatii Magister Software la orice ora fiind ghidati si sprijiniti in aplicarea procedurilor de modificare a cotei.
In intervalul orar 30 iunie 09:30 – 1 iulie 18:30 au fost solutionate 1688 de apeluri, asistenta helpdesk fiind asigurata de catre o echipa de 8 persoane.
Multumita programului prelungit, suportului acordat prin telefon, email, internet sau direct la sediul Magister Software dar şi spiritului de dedicatie demonstrat de echipa de asistenta toate sesizarile au fost rezolvate intr-un timp record. Se pare ca efortul continuu si volumul de munca s-au ridicat la nivelul asteptarilor utilizatorilor SmartCash RMS si acest lucru conteaza pentru noi extrem de mult.
Multumim tuturor clientilor pentru aprecieri si partenerilor din tara pentru colaborare. Ne permitem la final sa citam din mesajul unuia dintre clienti:
„Felicitari pentru modul cum v-ati organizat in vederea sprijinirii utilizatorilor programelor software realizate si comercializate de dvs. Ne-ati fost de un real folos, ma bucur sa constat ca sunt sustinut in adaptarea la modificarile survenite fara voia noastra in desfasurarea activitatii de zi cu zi. Toata stima pentru eforturile dvs.” (Andra’s Impex, d-nul Bogdan Gheorghian)
0 Comentarii