Claudia
Soft gestiune retail pentru retele de magazine in franciza
26 iunie 2006

Integrarea componentei SmartCash Shop in reteaua de magazine River Woods

In ultimii ani, datorita aparitiei marilor centre comerciale si a noilor modele de afaceri, retelele de magazine in franciza au cunoscut o crestere deosebita.

Dezvoltate in special in sectorul confectiilor, al incaltamintei sau al decoratiunilor interioare, magazinele in franciza sunt promotoare ale unor brand-uri recunoscute pe plan mondial. Avantajul acestora este dat de calitatea ridicata a produselor si un model de servire si satisfacere a clientilor pe masura. Cerintele si exigentele impuse de furnizori precum raportare detaliata a vanzarilor, politici unitare de vanzare si promotii, fidelizarea clientilor, impun utilizarea unor solutii IT moderne si performante.

Firma River Woods din SUA, fondata in 1995, a devenit in scurt timp un brand. Brandul River Woods are ca principal atu competitiv calitatea, pentru a asigura o maxima satisfactie a consumatorului.

River Woods ofera o gama larga de confectii sport si casual pentru femei, barbati si copii. Linia de imbracaminte River Woods se bucura de un succes deosebit. Datorita elegantei, stilului original, calitatii materialelor folosite si nu in ultimul rand unor servicii foarte bune.

In Romania, produsele River Woods sunt distribuite in regim de franciza de catre firma River Woods SRL, printr-o retea de magazine deschise in: Bucuresti, Constanta si Timisoara. Magazinele River Woods au implementat solutia integrata pentru managementul magazinelor SmartCash Shop. Dl. Adrian Stanescu, managing partner River Woods Romania, a avut amabilitatea de a raspunde intrebarilor noastre.

Care au fost motivele ce au impus utilizarea unei solutii IT integrate in reteaua River Woods Romania?

Necestitatea unei bune gestionari si a unui bun control al afacerii, in special a activitatii ce se desfasoara in magazine. Nu in ultimul rand alinierea la standardele europene nu se poate face cu o gestionare primitiva a afacerii.

Ce argumente au stat la baza alegerii solutiei SmartCash Shop de la Magister Software?

Raspunsul scurt este raportul calitate-pret. Daca detaliem, in luarea unei decizii sunt implicati mai multi factori. In primul rand experienta in retail si mai ales faptul ca SmartCash opera cu magazine de imbracaminte a constituit un avantaj. Softul este foarte bine gandit si se potriveste cu activitatea si nevoile noastre. Un factor foarte important a fost si relationarea umana, care pentru mine conteaza foarte mult. In cazul nostru a functionat bine inca de la inceput. La deschiderea primului magazin eram un novice, fusesem la mai multe firme furnizoare de soft dar la Magister Software am simtit ca voi primi exact ceea ce am eu nevoie, nu ceea ce vor ei sa-mi vanda!

Care au fost pasii implementarii SmartCash Shop?

Primul magazin River Woods a fost deschis in septembrie 2003, in complexul comercial Orhideea din Bucuresti. Aici am testat tehnologia furnizata de Magister Software si ne-am convins ca este cu adevarat ceea ce cautam. A urmat apoi Mario Plaza tot in Bucuresti in 2004. A fost momentul in care am trecut la solutia de retea integrata de magazine. Cu aceasta ocazie am introdus inca doua puncte in retea, depozitul central si cel sezonier. Au urmat apoi magazinele din Timisoara si Constanta in 2005. In prezent suntem intr-o perioada de evaluare a oportunitatilor in vederea extinderii retelei, avand in vedere rezultatele excelente inregistrate.

Cat timp a durat implementarea solutiei?

Fiind un soft foarte bun pentru comertul cu imbracaminte lucrurile au mers foarte repede. Practic pornirea sistemului IT in fiecare magazin a durat 2 zile. Reprezentantii Magister Software au abordat fiecare instalare cu profesionalism, asigurand toate serviciile necesare: instalare, training personal, asistenta la deschidere.

Puteti evalua beneficiile pe care le-a adus aceasta investitie?

Beneficiile sunt foarte mari: un bun control al stocului conduce la diminuarea pierderilor sau furturilor de produse. O gestionare foarte buna a vanzarilor te ajuta sa poti face o reaprovizionare eficienta si rapida. In relatia cu clientul este un serviciu modern si rapid care ii da acestuia un plus de incredere. In cazul nostru SmartCash ne-a oferit si modulul de fidelizare. Noi avand o baza de date de 5000 de clienti la acest moment, lucru care evident ne-a ajutat foarte mult.

Posibilitatea efectuarii de analize de vanzari si financiare sunt beneficii reale in controlul unei afaceri. Pe termen lung implementarea unui astfel de sistem aduce mari beneficii.

Ce rol joaca IT&C-ul in planurile dumneavoastra de viitor?

Lucram la dezvoltarea unui sistem integrat in care sa legam softul de retail retea magazine, cu cel de contabilitate. Colaboram de asemenea cu firma Relenance, in parteneriat cu firma Magister Software pentru implementarea unei solutii de Business Intelligence bazata pe platforma QlickView de la QlikTech . Finalitatea eforturilor noastre este integrarea tuturor departamentelelor firmei si un mai bun control al intregii afaceri.

0 Comentarii

Categorie: Blog

HAI SĂ ÎNCEPEM UN PROIECT
ÎMPREUNĂ!

Completeaza datele tale de contact in formularul următor și un consultant Magister te va contacta în cel mai scurt timp.

Acest site este protejat de reCAPTCHA și se aplică Politica de Confidențialitate și Termenii și Condițiile Google.

Pin It on Pinterest

Distribuie Articolul

Distribuie Articolul

Dacă ți-a plăcut, distribuie acest articol și prietenilor tăi!