Claudia
Agricola Bacau si Cris-Tim dezvolta retelele de magazine cu ajutorul Magister
6 decembrie 2010

Magister continua sa fie furnizorul preferat de solutii hardware-software pentru retailul mic/mediu, individual sau in retea. Recent, Cris-Tim si Agricola Bacau au ales Magister pentru a-si porni propriile retele de magazine de proximitate.

Anul 2010 va ramane probabil un an de referinta in ceea ce priveste dezvoltarea unui sector crezut, acum cativa ani, sortit disparitiei. Este vorba de micile magazine de proximitate, aproape sufocate de expansiunea pre-criza a marilor lanturi de hyper si super-marketuri. Insa criza a dus la o modificare semnificativa a comportamentului de consum al romanilor, ceea ce s-a tradus, in final, prin revenirea spectaculoasa a acestui concept de business.

In consecinta, unii dintre cei mai puternici jucatori din piata de FMCG si productie aferenta au inceput sa-si extinda afacerile si in zona de retail mic/mediu. Este cazul producatorului de mezeluri Cris-Tim, care a ajuns deja la 33 de magazine deschise in Bucuresti, toate cu ajutorul solutiilor Magister.

Un alt producator care se dezvolta in zona de retail mic/mediu este Agricola Bacau, care a ales sa isi extinda reteaua de magazine in toata tara. Magister a furnizat solutii hard-soft pentru toate cele 34 de magazine Agricola deschise in timp. Recent, Agricola a decis deschiderea a 13 magazine noi, dezvoltate pe conceptul de magazin specializat exclusiv pe produse proprii si suprafete reduse de vanzare. Pentru aceste 13 magazine, Magister este in curs de implementare cu solutiile proprii, primele 5 fiind conectate deja la reteaua existenta de magazine.

Ca si in cazul altor proiecte, Magister a pus la dispozitia celor doua lanturi de mic retail un sistem integrat de management de magazin, concretizat prin trei componente:
• componenta hardware (sisteme POS, cititoare de coduri de bare, solutii de cantarire, imprimante fiscale, statii de lucru)
• componenta software – prin brandul propriu de programe de management de magazin, SmartCash RMS
• componenta de training si transfer de know-how pe segmentul retail-ului mic/mediu.

Intreaga echipa Magister ia parte cu entuziasm la dezvoltarea acestui segment de retail, care inseamna, in cele din urma, respectarea unei promisiuni mai vechi: venirea cat mai aproape de consumator.

0 Comentarii

Categorie: Știri
Etichete:

HAI SĂ ÎNCEPEM UN PROIECT
ÎMPREUNĂ!

Completeaza datele tale de contact in formularul următor și un consultant Magister te va contacta în cel mai scurt timp.

Acest site este protejat de reCAPTCHA și se aplică Politica de Confidențialitate și Termenii și Condițiile Google.

Pin It on Pinterest

Distribuie Articolul

Distribuie Articolul

Dacă ți-a plăcut, distribuie acest articol și prietenilor tăi!