Conceptul japonez Daiso, importat in Romania, se bucura deja de succes
Daiso inseamna o marca japoneza de produse, toate la acelasi pret, oferind articole pentru casa, cadouri, decoratiuni interioare si artizanat traditional specific japonez.
Conceptul pare sa aiba succes pe piata romaneasca, dupa lansarea primelor doua magazine la Galati si Pitesti, s-a deschis al treilea magazin la Cluj, in cadrul hipermarket-ului Real.
Solutia instalata la magazinul Daiso din Bucuresti se bazeaza pe platforma SmartCash RMS. In front-office functioneaza sisteme POS de tip EcoPOS cu imprimanta fiscala, touchscreen-uri si cititoare omnidirectionale Metrologic. Partea de back-office este asigurata de un server MultiCom pentru receptie si controlul activitatii din magazin. Toate acestea se realizeaza cu un cititor si imprimanta de coduri de bare, controlate de versiunea Professional a componentei SmartCash Shop.
Datele sunt transmise catre centrala de magazine din Bucuresti, dotata cu o versiune NetCenter a programului SmartCash Shop.
Magazinele Daiso prezinta o curiozitate pentru romani, datorita unor produse deosebite dar si la un pret echitabil. Echivalentul a 100 yeni japonezi, pret valabil pentru orice articol. Avand in vedere diversitatea ofertei, e posibil sa petreceti mult timp in acest magazin. Alegerea produselor si spatiul rezervat platilor este aerisit si placut datorita unui sistem performant care asigura vanzari rapide si sigure.
0 Comentarii