Deshiderea hypermarket-ului Real in municipiul Cluj Napoca a marcat rampa de lansare pentru cateva brand-uri noi in aceasta zona. Astfel s-a inaugurat al saptelea magazin JYSK din Romania la Cluj.
Dupa succesul peste asteptari inregistrat in 2007, cand cele sase magazine din tara au exploadat pe piata romaneasca, reteaua JYSK se dezvolta in continuare pe fagasuri noi, fiind mereu in atentia cumparatorilor de produse casnice fiind o sursa de incredere si avand uneori oferte irezistibile care genereaza un numar mare de clienti.
Sistemul SmartCash POS a fost implementat si in magazinul de la Cluj, contribuind la rapiditatea si fiabilitatea procesului de vanzare si demonstrandu-si eficacitatea mai ales in conditii de aglomeratie si stres datorate fluxului mare de clienti la deschiderea magazinului, cand totul trebuie sa functioneze perfect in timp util, dar si dupa aceea.
JYSK Romania prezinta o solutie backoffice bazata pe platforma Navision ERP si aplicatia SmartCash POS in frontoffice. Cele doua comunica prin intermediul interfetei de comunicatie SmartCash POS Gateway. Flexibilitate programului SmartCash POS permite comunicarea usoara atat cu sistemul propriu de backoffice (SmartCash Shop in cadrul SmartCash RMS) cat si cu aplicatii terte, de tip ERP.
Solutia de la punctele de vanzare include sase sisteme POS de tip Triview POS 82A cu imprimante fiscale Datecs, cititoare de coduri de bare Metrologic Voyager si sertare de bani.
O echipa tehnica de la Magister Software a facut deplasarea la Cluj pentru a oferi asistenta tehnica la deschidere si training operatorilor din frontoffice.
Gama de produse JYSK cuprinde obiecte pentru casa: obiecte decorative, mobilier, plapumi, cearceafuri, saltele, prosoape, perdele, etc.
0 Comentarii