La Magister Software, comerciantul se bucura de gratuitate la serviciile de asistenta tehnica de la distanta in prima luna de la implementare.
Bonusul este oferit tuturor clientilor noi ca prim pas la inceput de business.
Fie ca este vorba de dificultati in utilizarea programului de gestiune, fie cu aparatura, echipa de suport tehnic Magister va sta la dispozitie la numarul de telefon al dispeceratului: 021.569.36.99.
Abonanamentul lunar de intretinere a solutiei comerciale
Desigur, noi stim ca problemele nu se opresc dupa 30 de zile sau dupa 5 ani si de aceea am creat abonanamentul lunar de intretinere a solutiei.
Iata trei motive pentru care aveti nevoie de un abonament de intretinere lunara:
- Beneficiati de asistenta tehnica permanenta si dupa implementare. In perioada critica de dupa instalare este vital ca asistenta tehnica specializata sa nu sufere intreruperi pentru a preveni erori majore;
- Fluctuatia de personal ce survine implicit informatizarii unui magazin nu va va afecta dramatic activitatea in magazin, iar angajatii vostri vor avea acces in orice moment la consultanta specializata;
- Bonus la tarife preferentiale, la serviciile oferite de Magister, numar de telefon unic la nivel national, revizie tehnica o data la 6 luni, back-up automat al bazelor de date din magazine si livrare gratuita a produselor consumabile pe care le comandati.
Retineti ca plata abonamentului va incepe numai dupa ce implementarea solutiei in magazin a fost receptionata, iar orele contractate au fost consumate.
Abonamentul de intretinere pentru solutiile SmartCash RMS asigura un start bun si o dezvoltare sustinuta oricarei noi initiative in retail.
Va invitam sa profitati si voi de acest avantaj!
0 Comentarii