Sistem integrat de management al afacerii in rețeaua de magazine Kitchen Tools
Reteaua de magazine Kitchen Tools oferă spre comercializare, o gama variata de produse de menaj si articole de bucătărie pentru orice amator implicat in prepararea bucatelor. Primele doua magazine deschise in luna septembrtie a.c., au o suprafata de 166 mp si respectiv 125 mp si se regasesc in Bacau si Ploiesti (Centrul Comercial Auchan):
Suntem o companie la început de drum, am deschis in luna septembrie a acestui an, doua magazine. Unul se afla in Bacău si, cel de-al doilea in Ploiești, cu suprafețe de vânzare de 166 si respectiv 125 mp. Tinta companiei noastre fiind completarea retelei, cu 20 de magazine in următorii 4 ani de zile.
ne-a declarat dl. Alain Vespasian
Unelte de productivitate. Modificarea automata a preturilor de vanzare pe baza preturilor de achizitie negociate cu furnizorii
Alegerea solutiei SmartCash nu a fost intamplatoare si nici usoara. Analizand solutiile existente pe piata, compania Kitchen Tools a identificat in Magister un partener care intelege complexitatea activitatii pe care o desfasoara si ii ofera cele mai bune raspunsuri la provocarile ridicate:
Am ales soluția SmartCash in urma discuțiilor cu reprezentanții Magister. Doream un sistem care sa ne permită monitorizarea si modificarea prețurilor centralizat in toata reteaua, in timp real (pentru 20 de puncte de vânzare), efectuarea de inventare rapide, rapoarte de vânzări sau recepții push button, etc. Soluția propusă de Magister acoperă toate cerințele nostre.
ne-a declarat dl. Alain Vespasian
Intrucat afacerea se dezvolta iar in viitor, celor doua magazine actuale Kitchen Tools li se vor adauga si altele, solutia SmartCash RMS este suficient de complexa pentru a oferi toate functionalitatile necesare comertului modern, dar si usor de implementat in viitoarele unitati. Astfel, la momentul extinderii afacerii, acelasi software va putea fi cu usurinta implementat si in noile magazine, asigurand astfel managementul centralizat si controlul unificat asupra stocurilor.
Automatizarea si centralizarea procesului de vanzare impreuna cu disponibilitatea in timp real a informatiilor de stoc, preturi si nomenclator, oferite de platforma dezvoltata de Magister, reprezinta solutia optima pentru afacerea precum Kitchen Tools, atat din punct de vedere al eficientei operationale, cat si pentru eliminarea erorilor in lantul de comercializare.
Training si instruire privind utilizarea solutiei la nivel de front-office si back-office
Experienta indelungata in instruirea personalului din magazine ne-a demonstrat ca indiferent de pregatirea fiecaruia, eficienta maxima a procesului de training este atinsa atunci cand este aplicat principiul de invatare prin descoperire.
Training-ul efectuat la fata locului a fost unul foarte eficient atât pe parte de vânzare cât si gestiune si management; Angajații noștri captând foarte rapid informațiile transmise de echipa de profesioniști.
Un punct forte îl constituie si reacția Magister la apelurile telefonice atunci când apar anumite blocaje in magazine. Avem angajați cu experiența cât si persoane la început de drum. Este foarte important sa ai un partener pe care sa te poți baza ca reacționează rapid oricând apare o problema. Nimeni nu isi dorește sa piarda un client/ cumpărător.
ne-a declarat dl. Alain Vespasian
Focusul este pe vanzare in punctele de lucru si atenție către client iar SmartCash face diferența
De ce a optat insa reteaua de magazine Kitchen Tools pentru o solutie software complexa?
Recomandarea pentru SmartCash RMS a venit de la prieteni, persoane apropiate – proprietari de magazine LaDoiPași. Am văzut cât de ușor si rapid este sa scanezi produsele si sa încasezi banii. Nimănui nu-i place sa aștepte ore întregi la casele de marcat.
Unul din cele mai importante elemente pe care l-am urmărit este procesul de receptie de la magazine in retea (l-am denumit Push Button). Ținând cont ca aprovizionarea cu marfa se face dintr-un singur loc, este foarte important sa nu pierdem timp cu inventarierea mărfii la recepție. Focusul este pe vanzare in punctele de lucru si atenția către client iar solutia SmartCash RMS face diferența.
completeaza dl. Alain Vespasian
0 Comentarii