Atelier Floral Velvet, magazin independent, specializat în comercializarea de plante vii, este deja cunoscut bucureștenilor din Dorobanți – Floreasca, iubitorii de frumos care calcă pragul magazinului pentru buchete și aranjamente speciale.
„Atelierul nostru de creație florală pune la dispoziția clienților aranjamente florale sau cu plante pentru orice ocazie din viața acestora. Creăm cu dragoste. În catalogul nostru de produse regasiți, pe lângă buchete magnifice, o varietate de plante cu flori, decorative prin frunze sau suculente”,
declară Ilinca Maria Petre, Managing Partner in cadrul companiei Atelier Floral Velvet.
Având specificul și provocarile unui magazin independent, Atelier Floral Velvet s-a alăturat recent comunității de utilizatori SmartCash. A optat pentru o soluție SmartCash pentru magazin independent,
Solutia include deopotrivă aplicații front-office si back-office (Smartcash Shop si POS Professional Licenta OEM).
Magister a fost prima si singura opțiune, datorită renumelui în soluționarea problemelor de retail
„Am pornit în acest business cu ideea deținerii unui sistem de gestiune si Magister a fost prima si singura opțiune, datorită renumelui în soluționarea problemelor de retail în florării. Noi în nișa aceasta activăm, în consecință ne-am îndreptat către cineva care să cunoască nevoile și detaliile din aceasta”,
completează reprezentantul companiei.
Deși folosește soluția Magister de numai o luna, Velvet Flower Shop deja a descoperit avantajele pe care soluția noastră de business intelligence le oferă antreprenorilor și managerilor de magazine.
Rapoartele detaliate disponibile in platforma SmartCash RMS sunt de mare ajutor in orice afacere, cu atât mai mult pentru cele care comercializează produse perisabile precum florile:
„Pentru orice business este mult mai simplu să aibă gestiunea în față zi și noapte. Eviți erori care îți pot da întreaga contabilitate peste cap. Știi exact cât trebuie să aprovizionezi, cu ce produse, știi exact cât vinzi, astfel îți formezi și o imagine de ansamblu asupra cererii produselor pe care le vinzi.
Rapoartele de gestiune și de casă sunt cele mai relevante. Știi exact cât ai încasat, care este rata marginală, ai acces la o sumedenie de informații care îți țin business-ul într-un echilibru constant. „
declară Ilinca Maria Petre, Managing Partner in cadrul companiei Atelier Floral Velvet.
Desigur, ca în orice început, există și provocări. Dar și soluții:
„Ne așteptam ca interfața sa fie mai friendly și anumite funcții mai ușoare, cum ar fi cea de concepere rețete. Ne-am adaptat rapid, totuși, atât noi, cât și întreg personalul.
Cred că sistemul de gestiune în sine ajută orice întreprinzător în proporție de 70%. Apar probleme, fiind la început insa personalul Magister este foarte prompt la orice sesizare și, alături de ei, rezolvăm orice neclaritate.”
Ca orice nou client care alege soluțiile Magister, compania a beneficiat de serviciile noastre de training al personalului. Acesta este însă doar începutul, procesul de învățare și perfecționare continuă 🙂
„Deși personalul este foarte binevoitor și informat, orele de training incluse in pachet sunt insuficiente pentru a înțelege intreg sistemul și funcțiile sale. Este mult prea complex pentru a-l înțelege intr-un timp foarte scurt.
Oricât de experimentată și drăguță este persoana care se ocupă de trainingul tău, neclarități vor apărea. Insa, pe măsură ce efectuezi operațiile de unul singur, dar cu un simplu telefon la call center-ul Magister, totul are o rezolvare.”
Cum compania pregătește deja lansarea unui site propriu, îi dorim afaceri înfloritoare și îi mulțumim pentru votul de încredere acordat. Spor la vânzări și cât mai mulți clienți mulțumiți!
0 Comentarii