Producatorul de conserve Vascar isi extinde reteaua de magazine cu SmartCash

Producatorul de conserve Vascar isi extinde reteaua de magazine cu SmartCash

Orice retailer stie ca detaliile fac diferenta, iar parteneriatele cu furnizorii sunt durabile doar daca eficienta creste concomitent cu complexitatea business-ului. Implementarea unor solutii software, fie ca vorbim de produse specifice/dedicate sau de solutii integrate si personalizate, se traduce, pe termen lung, si prin economii substantiale in rapoartele financiare anuale.

Managementul, controlul si viteza sunt conditii esentiale pentru producatorii locali de preparate traditionale din carne si conserve pentru a se mentine in topul retailerilor din industria bunurilor de larg consum si cea alimentara, in mod particular.

Un exemplu de bune practici in acest sens este producatorul vasluian de mezeluri Vascar, unul dintre principalii furnizori de conserve din carne de pe piata romaneasca. In 2015, Vascar a inregistrat o cifra de afaceri de cca. 61,2 mil. lei, in crestere fata de de anul precedent.

Totodata, potrivit reprezentantilor companiei, la finalul anului trecut, producatorul avea o cota de piata de 3% in categoria mezelurilor, 4% in categoria pateu si 6,4% in categoria de mancare si carne la conserva. Extinderea retelei continua, iata, cu o noua unitate: Vascar tocmai a inaugurat primul magazin concept “Moldova in bucate“.

Situat in centrul orasului Bacau, magazinul se intinde pe o suprafata de 72 mp si a necesitat o investitie de peste 45.000 euro. Dotarile unitatii includ echipamente performante, un sistem de iluminare complex si finisaje premium. Totodata, ca si in celelalte 16 unitati din reteaua Vascar, producatorul a ales o solutie software integrata SmartCash, capabila sa asigure deopotriva vanzarea prompta, o gestiune exacta a stocurilor si managementul personalului aici pe scurt, intregul flux operational necesar pentru a asigura functionarea la cote optime a magazinului.

In ceea ce priveste dotarea hardware, terminalele mobile Bitatek IT 8000 si Bitatek IT 9000, care ruleaza sub sistemul de operare Windows CE 5.0 faciliteaza colectarea rapida a datelor, oferind optiuni avansate de transferare a informatiei dintre echipamentul mobil si serverul bazei de date, prin intermediul aplicatiei Mobility Server.

Cat despre software, solutia propusa de Magister acestei retele de producator, care receptioneaza marfa de la depozitul propriu sau prin intermediul unor furnizori terti, asigura atat controlul operativ, cat si verificarea stocurilor din magazine printr-un corp specializat de control.

De ce a ales Vascar un instrument software dedicat de management? Iata cateva motive care au concurat la luarea acestei decizii:

  • activitatea complexa desfasurata in reteaua cu 17 magazine + centrala impuneau o solutie robusta, dar si versatila, care sa permita atat sincronizarea intre unitati, cat si extinderea retelei cu noi magazine, sustinand planurile de dezvoltare ale Vascar;
  • posibilitatea de a gestiona un numar urias de articole din oferta producatorului;
  • necesitatea introducerii unei solutii de trasabilitate pe zona carmangerie, in conformitate cu noile standarde ale Uniunii Europene.

Iata, asadar, de ce Vascar a ales SmartCash, solutia nr. 1 pentru retele de retail din Romania, care ii permite sa se adapteze rapid la cerintele pietei si sa-si demonstreze performanta chiar si pe o piata cu o concurenta acerba. La mai multe magazine si clienti fideli, Vascar!

Despre Autor

Specialist PR & Marketing Magister Software

1 Comentariu

  1. [...] precum CrisTim, Vascar, Agricola, Sam Meat Industry, Sasha & Vlad Company sau FermaDor au optat pentru soluția [...]

Comentarii folosind contul de Facebook

Lasa un Reply






+ 4 = 7

false

false

false

false

false