Stefania Moraru
Ce planuri are cel mai extins comerciant din franciza Carrefour Express
31 octombrie 2014

Cu magazine deschise in Capitala si imprejurimi, PRONTO Express este, in prezent, cea mai dezvoltata franciza al retelei Carrefour express.

De la intrarea in reteaua Express, in 2013, cand numara 7 magazine, PRONTO s-a extins intr-un ritm sustinut, ajungand la saisprezece unitati.

Reteaua PRONTO foloseste platforma software de gestiune pentru retail SmartCash RMS, integrata cu programul ERP. Integrarea cu ERP-ul francizorului a fost utila pentru automatizarea procesului de aprovizionare. Procesele de vanzare, gestiunea produselor, clientilor si furnizorilor si fidelizarea la nivel de retea sunt operate prin platforma SmartCash.

Care sunt secretele unui comerciant de proximitate modern si care sunt obiectivele sale de dezvoltare pe termen lung aflati din interviul de mai jos.

Ce v-a convins sa treceti la franciza Carrefour Express?

Notorietatea brandului Carrefour, accesul la cea mai buna platforma logistica si de achizitii din Romania in contextul pastrarii independentei sunt argumentele care ne-au facut sa intram in franciza Carrefour Express.

In prezent, sunteti cel mai extins francizat Carrefour Express. Ce planuri aveti? Continuati extinderea in Bucuresti sau va ganditi sa deschideti unitati si in alte orase din tara?

Obiectivele noastre de dezvoltare pe termen mediu sunt limitate la Bucuresti si zona limitrofa. Astfel, luna aceasta, am deschis primul magazin din afara Bucurestiului, in Voluntari-Ilfov, pe Bulevardul Pipera – Tunari.

Ce va diferentiaza de magazinele de proximitate obisnuite? De ce ar trebui consumatorii sa treaca pragul magazinelor PRONTO?

Magazinele PRONTO au fost proiectate pentru maxima promptitudine. Pentru a putea cumpara repede si bine, avand biroul de vanzare in centrul magazinului si marfa usor accesibila la raft. Avem, de asemenea, instrumente de marketing pentru a creste vanzarile si a ne fideliza clientii, precum:

  • produsele de marca privata Carrefour din gama discount, dar si cele premium;
  • aprovizionarea autonoma si flexibila, pentru libertatea de a adapta oferta la nevoile comunitatii locale;
  • carduri de fidelitate cu cash back si preturi speciale la anumite produse;
  • aprovizionare zilnica cu legume si fructe proaspete, dar si lactate, branzeturi, mezeluri, produse din gama ready-to-eat;
  • prepararea in toate magazinele a produselor de patiserie proaspete si calde, puse la dispozitia clientilor;
  • programe de instruire, evaluare si monitorizare a performantei angajatilor, astfel incat sa fie motivati sa ofere satisfactie clientilor;

Ce tendinte ati remarcat anul acesta in retail? Din experienta PRONTO, cum a evoluat comertul cu amanuntul in ultimii ani?

Observam cresterea in volum a sectorului ready-to-eat si a mancarurilor semipreparate. Acesta este un semn ca, probabil, oamenii nu mai au timp sa gateasca si au incredere in produsele noastre din aceasta categorie, preparate industrial sau semi-industrial.

Care sunt cele mai utile functionalitati SmartCash RMS in activitatea retelei PRONTO?

Apreciem de la SmartCash stabilitatea solutiei si timpul de reactie foarte scurt al departamentului de suport, gama mare de integrari cu solutiile de la terti care fac acest program sa fie foarte versatil.

0 Comentarii

Trimite un Comentariu

Categorie: Blog

HAI SĂ ÎNCEPEM UN PROIECT
ÎMPREUNĂ!

Completeaza datele tale de contact in formularul următor și un consultant Magister te va contacta în cel mai scurt timp.

Acest site este protejat de reCAPTCHA și se aplică Politica de Confidențialitate și Termenii și Condițiile Google.

Pin It on Pinterest

Distribuie Articolul

Distribuie Articolul

Dacă ți-a plăcut, distribuie acest articol și prietenilor tăi!