Diana Ionescu
Comercianti, v-ati pregatit magazinele pentru sarbatori? Iata cum sa atrageti clientii
17 august 2019

Luna decembrie este, in general, o perioada aglomerata, iar pregatirea pentru sezonul traditional de cumparaturi nu se limiteaza doar la buget, ci si la strategie. Daca va intrebati cum va puteti atrage mai cu spor clientii in magazine si cum puteti creste vanzarile, iata cateva idei care speram sa va fie de folos.

Comunicati, invatati, implementati

Pentru a comunica pe limba clientilor vostri, mai intai este necesar sa ii cunoasteti. Profitati de orice prilej pentru a afla mai multe despre acestia orice vizita in magazin, orice schimb de emailuri sau conversatie telefonica va poate oferi informatii pretioase. Analizati-le sistematic, extrageti si salvati concluziile si folositi ce ati aflat pentru a va imbunatati constant oferta de produse ci servicii. Ati primit cereri de un anumit produs? Iata o oportunitate de a va diversifica oferta! Mai multi cumparatori v-au semnalat erori la raft sau la casa de marcat? Multumiti-le pentru feedback si luati urgent masuri pentru solutionarea acestora.

Desigur, cresterea vanzarilor pana la epuizarea stocurilor si obtinerea unei marje cat mai rotunde de profit este obiectivul oricarui magazin in perioada sarbatorilor. Cum putem face acest lucru in comertul traditional? Folositi-va atuurile pentru a oferi clientilor exact ce le lipseste la cumparaturile online: atmosfera magica de Craciun!

Decorati-va magazinul in spiritul sarbatorilor

Constient sau nu, un magazin atractiv ne stimuleaza sa petrecem mai mult timp la cumparaturi si sa lasam mai multi bani la casa de marcat. Asadar, e vremea sa va pregatiti pentru sezonul de sarbatori:

  • asigurati-va ca magazinul este in permanenta curat  chiar si in cel mai ascuns coltisor, iar produsele isi asteapta cumparatorii corect asezate si etichetate la raft. Cum, in perioada sarbatorilor, cu siguranta fluxul sporit de clienti nu va va prilejui niciun ragaz, va recomandam sa incepeti de acum;
  • decorati magazinul in spiritul sarbatorilor de iarna. Cateva decoratiuni din loc in loc (nu e nevoie sa exagerati) pot fi suficiente pentru a asigura un spatiu cald si luminos;
  • un fundal muzical la volum rezonabil contribuie la atmosfera de sarbatoare de exemplu, colinde de Craciun;
  • creati oferte si pachete atractive, mai ales la cele mai cautate produse: cozonaci, dulciuri, globuri, carne de porc si mezeluri traditionale etc. In aceasta perioada, clientii sunt oricum tentati sa cumpere mai mult, astfel incat o oferta tip 2+1 gratis sau reduceri procentuale pot reprezenta un argument in plus ca sa incarce mai mult cosul.

Asigurati-va ca toate merg struna la punctul de vanzare

Toate ca toate, dar rabdarea clientului se termina rapid cand are de asteptat zeci de minute la casa de marcat. Iata de ce un sistem informatic performant si un numar mai mare de case de marcat si vor dovedi din plin utilitatea, intrucat permit estimarea corecta a comenzilor, accelereazA? procesul de vanzare – implicit, permit deservirea mai multor clienti si cresterea incasarilor.

De exemplu, in cazul retelelor de magazine, cu solutia SmartCash RMS calculeaza automat necesarul de comandat pentru fiecare magazin, pornind de la volumul mediu zilnic de vanzari pe fiecare produs si furnizor in parte. Astfel, aceasta functie previne stocurile insuficiente, care pot cauza nemultumiri clientilor, dar si supradimensionarea stocurilor, care ar insemna bani blocati inutil in marfa.

Pentru ca lucrurile sa mearga bine pe toate planurile, este vital sa alegeti solutiile potrivite pentru magazinul vostru. Nu toate echipamentele si programele software sunt la fel, iar o alegere gresita va poate costa si timp, si bani. Iata de ce va recomandam achizitionarea unor sisteme POS care sa se integreze usor cu designul tipului de magazin. De exemplu, ati vazut aceste sisteme touchscreen POS? Acestea se remarca prin design si fiabilitate, fiind concepute special pentru a combina calitatea cu inovatia.

Pentru comerciantii cu o structura organizationala puternic dezvoltata, pe langa designul unui sistem Touch POS, tehnologia touch-screen integrata reduce timpul petrecut de clienti la casa de marcat, inlesneste munca operatorului de la terminal si asigura o functionare stabila si rapida la momentul incasarii.

Analizati constant rapoartele despre stocuri si vanzari

Managementul stocurilor este o alta preocupare constanta a oricarui comerciant. Iata de ce SmartCash Oxygen va poate fi de ajutor, oferindu-va acces imediat la informatii despre stocuri, vanzari sau incasari, pentru fiecare magazin in parte sau pentru intreaga retea. Indiferent de domeniul de activitate, o solutie SmartCash RMS va permite sa administrati orice afacere, de la magazine individuale pana la retele cu zeci sau chiar peste 100 de unitati, sa gestionati eficient stocurile, sa aveti o evidenta corecta si o imagine de ansamblu asupra afacerii, sa creati campanii de fidelizare si, in general, sa luati decizii corecte pentru dezvoltarea afacerii, fundamentate pe rapoarte exacte si analize detaliate, pe platforma QlickView.

Fidelizati-va clientii

Pentru a va putea mentine in topul preferintelor clientilor, trebuie sa raspundeti prompt la tendintele pietei, cu servicii performante si cel mai bun raport calitate-pret. In lupta acerba cu concurenta, integrarea unei solutii performante, complexe si, totodata, stabile si versatile, precum SmartCash Fidelity, va poate ajuta sa optimizati atat procesele interne de organizare, cat si fluxul de vanzare spre satisfactia clientilor, care vor avea o experienta mai buna la cumparaturi, dar si in beneficiul dumneavoastra.

0 Comentarii

Trimite un Comentariu

Categorie: Blog

HAI SĂ ÎNCEPEM UN PROIECT
ÎMPREUNĂ!

Completeaza datele tale de contact in formularul următor și un consultant Magister te va contacta în cel mai scurt timp.

Acest site este protejat de reCAPTCHA și se aplică Politica de Confidențialitate și Termenii și Condițiile Google.

Pin It on Pinterest

Distribuie Articolul

Distribuie Articolul

Dacă ți-a plăcut, distribuie acest articol și prietenilor tăi!