Septembrie bate la usa, iar scolarii si parintii se pregatesc pentru un nou an scolar.
Gestiunea si informatizarea intr-o retea de librarii sau magazine de papetarie si rechizite, care s-a aprovizionat pentru perioada aglomerata ce urmeaza, reprezinta un atu in lupta inegala cu marile lanturi de magazine.
Echipamente performante si solutii pentru gestiunea si informatizarea librariilor, sunt instrumente cu ajutorul carora se pot organiza campanii si promotii.
Programele de fidelizare, isi tin gestiunea in ordine, au o evidenta exacta pentru a desfasura o activitate de retail modern cu succes pe o piata tot mai competitiva.
Pe scurt, sa devina magazine inteligente!
Ce le trebuie in acest scop, concret? Iata ingredientele necesare:
- Primul pas pentru o librarie care doreste sa fie in pas cu vremurile tine de informatizarea activitatii.
Un magazin cu un punct de vanzare modern, dotat cu terminal POS touch screen, cititor de coduri de bare si imprimanta fiscala rapida, program software librarie, pentru a oferi clientilor o servire rapida si, implicit, motive sa se intoarca in magazin;
- De asemenea, gestiunea corecta a stocului este o conditie esentiala pentru un o librarie sau un magazin modern.
Vanzatorul trebuie sa fie intotdeauna la curent cu lipsurile sau surplusurile, astfel incat sa stie exact cand e necesara aprovizionarea stocului;
- Un alt aspect important asupra caruia trebuie sa decida o librarie care doreste sa concureze cu marile lanturi de magazine este modul de servire.
Autoservirea, servirea direct de la raft, este adesea preferabila servirii asistate, putand genera vanzari suplimentare.
De exemplu, un cumparator in cautarea unui anumit tip de caiet, in plimbarea sa prin magazin, daca tot a ajuns in magazin, e bun de cumparat.
Acesta este si principiul adoptat de marile magazine: o prezentare atractiva a articolelor pe rafturi poate stimula clientii sa cumpere mai multe produse.
O astfel de retea de retail, pregatita acum sa intampine noul sezon de cumparaturi pentru scoala, este reprezentata de lantul de librarii Imprim din Brasov, care a decis sa isi organizeze activitatea de gestiune, management si vanzare cu ajutorul solutiei de gestiune SmartCash RMS.
Lantul de librarii Imprim cuprinde trei magazine, plus o noua unitate ce urmeaza a fi deschisa cat de curand. Librariile Imprim au o gama larga de produse de papetarie si rechizite, precum si carti sau jucarii.
Solutia de gestiune propusa, consta in software SmartCash pentru o retea de magazine, imprimante termice rapide, conectate la terminale POS cu display-uri touchscreen si cititoare de coduri de bare.
Pana la data publicarii articolului, solutia SmartCash RMS a fost implementata in centrala retelei Imprim si s-a realizat trainingul operatorilor din centrala, urmand ca in viitorul apropiat sa inceapa si modernizarea celorlalte magazine din Brasov si sa se deschida cea de-a patra unitate din retea.
Urmariti-ne in continuare pentru a fi la curent cu evolutia librariilor Imprim!
0 Comentarii