Gata, asteptarea a luat sfarsit! SmartCash Fidelity 2.0 este oficial disponibil in noua versiune SmartCash RMS 2015. Schimbarile sunt multe si importante, asa cum probabil deja ati aflat din articolele si tutorialele pe care le-am publicat in ultimele luni, insa una dintre cele mai importante noutati este capacitatea platformei de fidelizare SmartCash de a se integra si functiona cu aplicatii terte.
De exemplu, veti putea aduce in magazinul sau reteaua voastra un serviciu de carduri de fidelitate virtuale. Clientii vor fi incantati ca nu va mai trebui „sa care” un portofel suplimentar pentru carduri de fidelitate si vor fi mai motivati sa participe in programele voastre de loialitate atat timp cat tot ce au nevoie este telefonul mobil. Cu SmartCash Fidelity 2.0 puteti asocia coduri de client aferente unor aplicatii terte si, prin urmare, sa controlati mai usor politicile de fidelizare. Una dintre aceste aplicatii este cea dezvoltata de Virtual Cards.
Pentru mai multe detalii, urmariti interviul pe care ni l-a acordat reprezentantul Virtual Cards cu ocazia lansarii SmartCash Fidelity 2.0:
Interviu cu Eduard Fogarassy, Project Manager Virtual Cards
SmartCash Fidelity 2.0 este doar o parte din ceea ce inseamna SmartCash RMS 2015. Putem spune ca odata cu aceasta versiune, platforma noastra de management pentru retail a capatat aripi. Comerciantii care folosesc SmartCash RMS 2015 se pot integra cu o multime de aplicatii si solutii, imaginatie sa aiba. Programele de tip ERP sunt primul lucru care ne vine in gand atunci cand vorbim de integrare. SmartCash RMS 2015 faciliteaza transmiterea rapida si facila a datelor catre programe de tip ERP sau de contabilitate.
La prezentarea noului SmartCash Fidelity 2.0, am pus accentul pe versatilitatea in integrare a SmartCash RMS 2015 pentru ca partenerii nostri, furnizori de solutii de tip ERP, sa fie in tema cu ocazia proiectelor viitoare.
Va invitam sa urmariti declaratiile pe care ni le-au oferit reprezentantii a doi dintre acesti furnizori cu ocazia lansarii SmartCash Fidelity 2.0:
Interviu cu Vlad Szabo, Consultant SAP – Union Consulting
„Am lucrat impreuna cu Magister intr-un proiect comun de implementare SmartCash si SAP la un client care are mai mult de 40 de magazine si a fost un proiect de succes. Atat echipa noastra, cat si echipa Magister au lucrat cot la cot, intr-un timp scurt si foarte eficient pentru a integra cele doua solutii.”
Interviu cu Bogdan Bratu, Business Development Manager – Eastern Europe Zucchetti Group
„Am lucrat intr-un sistem de retail foarte multi ani si stiu ce inseamna sa fii un client special in fata casei de marcat. Vrem ca solutiile sa fie integrate complet si sa ajute un numar mare de clienti. Sper ca aceasta solutie sa nu se opreasca aici si sa se aduca imbuntatatiri continue si sa fie de bun augur pentru clientul final pentru ca el este cel mai important.”
Ce spuneti, aveti aplicatii de integrat cu SmartCash RMS 2015? Daca da, treceti pe SmartCash 2015. Va stam la dispozitie pentru intrebari la Infoline 031.821.01.50.
0 Comentarii