Dor Bujor Padureanu
Noul SmartCash Fidelity – motor de fidelizare clienti
16 mai 2015

Obiectivele noastre sunt acelea de a crea departamentelor de marketing un mediu de lucru cu totul nou in relatia cu clientii lanturilor de magazine

De aproape doua luni nu am mai transmis catre dvs. informatii legate de noi functii pentru programele SmartCash RMS.
Motivul este acela ca am lucrat in tot acest timp la o restructurare majora, probabil cea mai complexa din ultimii 4-5 ani, a motorului de fidelizare clienti, astfel incat el sa raspunda mai bine cerintelor actuale ale pietei de profil.

Obiectivele noastre au fost acelea de a crea departamentelor de marketing un mediu de lucru cu totul nou in relatia cu clientii lanturilor de magazine si chiar si ale magazinelor individuale.

Printre aceste obiective se numara:

  • Consultarea in timp real a situatiilor clientilor de oriunde din cadrul unei retele de magazine;
  • Regasirea instantanee si scoatere din multime a clientilor valorosi;
  • Scheme si tipare actualizate de fidelizare;
  • Securizarea tuturor tipurilor de tranzactii care implica plati prin validarea in timp real la nivelul unui lant de magazine;
  • Suportul pentru incorporarea celor mai noi tehnologii de social media (Facebook, Yahoo);
  • Deschiderea unui nou orizont de aplicatii bazate pe localizarea geospatiala a clientilor folosind servicii publice de tipul Google Maps;
  • Interoperabilitatea propriului sistem de fidelizare cu un numar nelimitat de sisteme de fidelizare terte, online sau offline;
  • Sporirea capacitatilor de stocare de date cu caracter personal pentru clientii fidelizati in propriul sistem informatic;
  • Posibilitatea de alertare interactiva la indeplinirea unor conditii prestabilite pentru fiecare client.

Ca urmare a noutatilor introduse, platforma software SmartCash RMS 2015 a fost actualizata pe acest segment dupa cum urmeaza:

  • S-a renuntat complet la aplicatia utilizata pana acum SmartCash Fidelity in versiunea sa web, functiile sale fiind acum integrate direct in programele SmartCash Shop din centrale sau din magazine.
  • Controlul parametrilor pentru programele de fidelizare este asigurat acum direct din programele SmartCash Shop din centralele de magazine;
  • Raportarea si consultarea informatiilor despre clienti sunt posibile in orice magazin din retea;
  • Programele care asigura functionarea noului sistem de fidelizare sunt acum: SmartCash Shop, SmartCash POS, SmartCash Lynx, SmartCash NetBridge si SmartCash Everywhere, fiecare preluand o parte din sarcinile functionarii acestui complex subsistem.

Ca urmare a modificarilor survenite, termenul SmartCash Fidelity nu mai nominalizeaza o aplicatie distincta ci defineste de acum inainte toate tehnologiile de fidelizare integrate.

Modificarile comerciale de principiu la licentiere sunt urmatoarele:

  • Sunt licentiate tipare de fidelizare (sau module), care se pot cumpara separat. Pe baza lor clientii isi pot crea propriile programe parametrizate de fidelizare.
  • Fiecare tipar are un pret de licentiere separat, care depinde de numarul de parametri pe care trebuie sa-i administreze. Cu cat procesele sunt mai complicate, cu atat pretul de licentiere este mai ridicat.
  • Costul unui tipar de fidelizare este stabilit in functie de numarul maxim de clienti (Licenta pe numar de clienti) ce poate fi administrat cu acesta. Varianta standard este de maxim 500 clienti, aceasta valoare acoperind majoritatea clientilor nostri actuali. Pentru un numar mai mare de clienti preturile sunt negociabile de la caz la caz si de la solutie la solutie.
  • Pretul unui tipar se plateste o singura data indiferent cate magazine contine reteaua, toate magazinele avand acces la tipar.
  • La adaugarea de noi tipare de fidelizare, in viitor, acestea vor fi disponibile separat pentru clienti, permitand o dezvoltare libera a subsistemului in functie de solicitarile clientilor.

Desigur, nu trebuie sa mai mentionez ca toti clientii nostri actuali vor beneficia de migrarea gratuita pe noua versiune si vor avea acces gratuit prin upgrade la tiparele de fidelizare pe care le-au avut si inainte, pentru un numar nelimitat de clienti.

De retinut totusi ca migrarea nu se poate face direct de catre clienti sau de catre partenerii nostri, fara asistenta directa a Magister Software, deoarece in procesul de conversie a datelor din sistemele vechi in cel nou sunt folosite utilitare specializate si actualizari de date extrem de sensibile.

In viitorul imediat vom publica o serie de tutoriale video care vor prezenta noile functii disponibile odata cu lansarea noii platforme de fidelizare SmartCash Fidelity.
Asadar tineti aproape pentru noutati si nu ezitati sa ne contactati pentru detalii tehnice sau comerciale!

Actualizare 03.06.2015 – Iata ma jos o suita de 5 tutoriale publicate pe aceasta tema:

Noul SmartCash Fidelity - Tutorial 1 - Programe de Fidelizare
Noul SmartCash Fidelity - Tutorial 1 - Programe de Fidelizare
Noul SmartCash Fidelity - Tutorial 2 - Campuri Personalizate
Noul SmartCash Fidelity - Tutorial 2 - Campuri Personalizate
Noul SmartCash Fidelity - Tutorial 3 - Catalogul de Clienti
Noul SmartCash Fidelity - Tutorial 3 - Catalogul de Clienti
Noul SmartCash Fidelity - Tutorial 4 - Informatii de Contact si Campuri Personalizate
Noul SmartCash Fidelity - Tutorial 4 - Informatii de Contact si Campuri Personalizate
Noul SmartCash Fidelity - Tutorial 5 - Apartenenta unui Client la Programe de Fidelizare
Noul SmartCash Fidelity - Tutorial 5 - Apartenenta unui Client la Programe de Fidelizare

0 Comentarii

Trackback-uri /Pingback-uri

  1. Integrare perfectă cu SmartCash RMS 2015 - Magister Software - Soluţii la cheie pentru retail - [...] SmartCash RMS 2015. Schimbarile sunt multe si importante, asa cum probabil deja ati aflat din articolele si tutorialele pe…

Trimite un Comentariu

Categorie: Blog

HAI SĂ ÎNCEPEM UN PROIECT
ÎMPREUNĂ!

Completeaza datele tale de contact in formularul următor și un consultant Magister te va contacta în cel mai scurt timp.

Acest site este protejat de reCAPTCHA și se aplică Politica de Confidențialitate și Termenii și Condițiile Google.

Pin It on Pinterest

Distribuie Articolul

Distribuie Articolul

Dacă ți-a plăcut, distribuie acest articol și prietenilor tăi!