Diana Ionescu
La-Lau SRL alege sistemul complet de solutii hardware si software Magister
17 martie 2023

SmartCash RMS acoperă integral cerinţele privind activitatea de vânzare, gestiune şi transfer de date

Fiabilitatea, performanta sporita in retail si experienta multiplelor proiecte au rezultat intr-o implementare in timp record a solutiei software SmartCash RMS.

Vineri, 17 martie a.c., in Cazanesti a fost inaugurat cel mai modern supermarket din judetul Ialomita. La-Lau Market SRL utilizeaza solutiile software SmartCash RMS pentru management integrate cu echipamentele hardware specifice tiparului de business. Compania a ales o soluție completă de vânzare și gestiune de magazin pentru a creste satisfactia clientilor, pentru a economisi timp si pentru a reduce erorile umane.

La-Lau Market opteaza pentru procese logistice eficiente și automatizate cu SmartCash RMS

Eficienta operationala crescuta, simplificarea proceselor si reducerea costurilor sunt in topul beneficiilor digitalizarii din perspectiva managementului, in supermarketul La-Lau din Cazanesti, judetul Ialomita. Implementarea solutiei SmartCash RMS asigura transmiterea automatizata a informatiilor si aduce un plus de eficienta pentru fiecare proces in parte.

In supermarketul La-Lau s- a optat pentru cea mai rapida interfata automatizata de schimb de date cu furnizorul, integrand complet interfata Web API, platforma logistica METRO si solutia de gestiune specializata pentru retail SmartCash RMS.

Sincronizarea catalogului de produse cu articolele listate de METRO

Sincronizarea automata cu portofoliul de produse METRO si receptia facturilor emise catre comerciant este asigurata prin integrarea cu API-ul METRO.

Receptia marfurilor se realizeaza prin intermediul unui asistent inteligent care preia automat costurile pentru toate articolele, indiferent de modul de calcul al facturii.

Procesul de sincronizare a catalogului de produse cu articolele listate de METRO este inglobat in managerul de procese automate SmartCash RMS. Acesta este disponibil pentru toate versiunile SmartCash Shop dar si in SmartCash HQ Multistore.

Pentru recepția de la furnizori, etichetare și inventar se foloseste aplicația SmartCash Mobility impreuna cu terminalele de inventariere mobilă Android.

Sisteme POS All-in-one special concepute, cu viteza mai mare de lucru si fiabilitate

Sistemele POS All-in-One ZT 4125 se disting printr-o tehnologie de ultima generatie si un design elegant. Acestea au un consum redus de energie si accelereaza procesul de vanzare. Sunt astfel solutia ideala pentru pentru utilizare în comerț, acolo unde este necesară viteză de lucru și fiabilitate

All-in-One ZT 4125 cu touchscreen capacitiv are carcasa exterioară din aluminiu vopsit în culoare neagră si este echipat cu un procesor Intel J4125 Quad Core cu frecvență de lucru de 2GB. Asigură o funcționare silențioasă deoarece nu este necesară folosirea ventilatoarelor, care se știe că sunt surse de zgomot importante.

Fiecare sistem POS All-in-One ZT 4125 este fixat cu ajutorul unor sisteme modulare Elzab de inalta calitate, cu elemente configurabile in multiple variante. Suportul Elzab este perfect adaptat utilizării eficiente a spațiului oferind avantaje unice comercianului La-Lau SRL.

Accesoriile Elzab sporesc siguranța echipamentelor și susțin productivitatea la punctul de vânzare, in diferite domenii de retail sau Horeca.

Procesarea rapida si precisa a cumparaturilor la casa de marcat

Pentru procesarea rapida a cumparaturilor, la casa de marcat a supermarketului La-Lau SRL, solutia incorporabila, propusa, a fost sistemul complet de scanare si cantarire Datalogic Magellan 8400 dedicat utilizarii in retail.
Celula de sarcină a fost proiectată pentru a fi folosită în magazinele mari, supermarket-uri și hypermarket-uri datorită funcției de control al greutății bunurilor vândute și dispunerii cititoarelor de coduri de bare.

Datalogic Magellan 8400 este un scanner incastrabil perfect pentru magazine cu volum mare de produse, unde codurile de bare de slaba calitate si de mare densitate sunt prevalente.

Solutie de cantarire pentru fructe si legume

Pentru zona de legume si fructe solutia a fost cântarul comercial SWS PMK echipat cu display și afișaj LCD. Echipamentul recomandat pentru cantarire in zona legume si fructe are un design ergonimic si este perfect integrat in platforma SmartCash RMS.

Este un cantar din gama low cost, foarte comod, util si fiabil, care se pliaza usor pe necesitatile unui magazin alimentar modern, supermarket precum La-Lau Market.

Mobilitate si inventariere automatizata prin colectarea si transmiterea rapida si precisa a datelor cu terminale mobile iData K1S

Terminalul iData K1S portabil, din gama profesionala, rezistent la lovituri, vine cu un design ergonomic si performante excelente deosebite in citirea codurilor de bare 2D in depozite, market-uri si supermarket-uri.

Terminalul mobil de inventariere iData K1S a fost conceput special pentru retailerii din comertul mic si mijlociu, fiind mult mai usor decat terminalele similare obisnuite si implicit, facil de transportat la orice punct de vanzare.

Modelul iData K1S este ideal pentru colectarea si transmiterea rapida si precisa a datelor. In ciuda greutatii reduse de numai 270g si 26 mm grosime dispozitivul este rezistent la influente externe si foarte usor manevrabil in toate tipurile de medii.

Plata cu cardul prin SmartCash POS – instrument de plata de nelipsit in randul comerciantilor

Pentru procesarea rapida a platilor la casa de marcat, comerciantul La-Lau a optat pentru integrarea completa a platii cu cardul in sistemul POS. Intreaga retea utilizeaza dispozitivele de tip pin-pad PAX Q30 in sistemele SmartCash POS, alaturi de serviciile de plata de ultima generatie de la Viva Wallet.

Astfel comerciantul a ales o solutie care ii ofera, intr-un pachet unitar, atat solutia de vanzare cat si extensia de plata cu cardul. Solutia garanteaza timpi de validare a platii de sub o secunda si un sistem de raportare a platilor cu cardul fara termen de comparatie.

Pe langa sistemul avantajos de comisionare, clientul a apreciat fiabilitatea fara egal a acestei solutii de plata, cu zero tranzactii blocate de la instalare si o viteza aproape instantanee de plata.

Intreaga soluție de vânzare și de plata cu cardul funcționează unitar. Comerciantii care o implementeaza beneficiaza de serviciile de instalare și mentenanța asigurate direct de compania Magister.

Toate echipamentele hardware au fost interconectate cu ajutorul aplicației software SmartCash RMS, in urma implementării soluției SmartCash Shop si SmartCash POS Professional.

Implementata in mii de magazine din toate zonele tarii si cu o comunitate de zeci de mii de utilizatori, SmartCash RMS este solutia software apreciata de comercianti indeosebi pentru functionalitatile esentiale din activitatea cotidiana. Controlul strans asupra activitatii, optimizarea fluxurilor de aprovizionare si integrarea cu diverse platforme înseamnă mai multă profitabilitate și evident, mai puține pierderi.

0 Comentarii

Categorie: Blog

HAI SĂ ÎNCEPEM UN PROIECT
ÎMPREUNĂ!

Completeaza datele tale de contact in formularul următor și un consultant Magister te va contacta în cel mai scurt timp.

Acest site este protejat de reCAPTCHA și se aplică Politica de Confidențialitate și Termenii și Condițiile Google.

Pin It on Pinterest

Distribuie Articolul

Distribuie Articolul

Dacă ți-a plăcut, distribuie acest articol și prietenilor tăi!