Stefania Moraru
Magister preia portofoliul de clienti SoftMentor
5 aprilie 2013

Producatorul de programe de gestiune SoftMentor, cu o experienta de 10 ani pe piata solutiilor IT de management, a anuntat ca isi inceteaza activitatea. In contextul economic actual, compania a decis ca nu mai poate continua dezvoltarea solutiilor software pe care le oferea si pentru care furniza suport tehnic.

Pentru a amortiza efectele acestui demers, compania a decis sa incheie un parteneriat cu Magister Software, care va prelua portofoliul de clienti SoftMentor. Pana la data de 30 aprilie 2013, acestia beneficiaza de o oferta speciala pentru a-si transfera activitatea de pe solutia SoftMentor pe platforma software SmartCash RMS, avand, totodata, la dispozitie si suportul tehnic necesar, furnizat de compania Magister si reteaua sa nationala de parteneri certificati. Astfel, comerciantii in cauza nu vor suporta costurile achizitiei de licente SmartCash, ci doar pe cele de implementare si asistenta tehnica timp de un an.

SoftMentor a initiat colaborarea cu Magister Software, lider pe segmentul de piata al solutiilor specializate pentru retail, pentru a oferi clientilor care doresc sa-si schimbe solutia de gestiune si vanzare, o platforma software pentru retail din clasa premium, care sa compenseze disconfortul cauzat de sistarea dezvoltarii solutiei.[gn_spacer size=”5″]
„Ne bucuram ca avem in Magister un partener pregatit si dispus sa preia portofoliul nostru de clienti. Astfel, chiar daca suntem nevoiti sa ne intrerupem activitatea, putem sa ne retragem de pe piata impacati ca ne lasam fostii clienti pe maini bune”, a declarat Marius Vetrici, Managing Partner SoftMentor.
[gn_spacer size=”5″]
„Acest parteneriat dintre SoftMentor si Magister arata ca, in ciuda situatiei economice defavorabile, piata a ajuns la un anumit nivel de maturitate, in sensul ca putem gasi impreuna solutii pentru a-i sprijini pe clientii comercianti sa-si poata continua activitatea cu succes. Suntem increzatori ca platforma noastra, SmartCash RMS, se va adapta perfect nevoilor clientilor SoftMentor, iar noi le vom acorda tot sprijinul pentru a le inlesni aceasta tranzitie”, precizeaza Dor Bujor Padureanu, Director General Magister.
[gn_spacer size=”5″]
Cum recesiunea se resimte inca acut in intreaga economie, sunt de asteptat, in viitorul apropiat si alte evolutii similare pe piata furnizorilor de solutii de gestiune si vanzare. Furnizorii care vor depasi criza vor fi, probabil, cei care au reusit sa dezvolte, in timp, solutii si produse performante, capabile sa se dezvolte si sa se adapteze rapid la solicitarile pietei.

Iata de ce cunoscatorii pietei de solutii pentru retail prevad pentru anul 2013 si alte fuziuni, preluari si parteneriate, tendinta generala si pe aceasta piata fiind aceea de a-i mentine doar pe cei mai bine organizati si pregatiti sa infrunte provocarile crizei.

0 Comentarii

Trimite un Comentariu

Categorie: Știri
Etichete:

HAI SĂ ÎNCEPEM UN PROIECT
ÎMPREUNĂ!

Completeaza datele tale de contact in formularul următor și un consultant Magister te va contacta în cel mai scurt timp pentru o prezentare gratuită.

Acest site este protejat de reCAPTCHA și se aplică Politica de Confidențialitate și Termenii și Condițiile Google.