Stefania Moraru
Noul program de certificare, primit cu entuziasm de parteneri
29 aprilie 2013

Sambata, 27 aprilie, la Hotel Golden Tulip Times din Bucuresti, compania Magister Software a lansat oficial noul program de certificare pentru companiile partenere. La eveniment au participat 30 de companii – parteneri cu vechime in reteaua Magister, dar si nume noi, interesate de noul program de certificare.

Programul de certificare Magister este o initiativa sustinuta de Patronatul Comerciantilor si Servisantilor de Case de Marcat din Romania – singura asociatie profesionala din domeniul solutiilor pentru retail. In deschiderea conferintei, domnul Marian Anghelescu, presedintele Patronatului, a aplaudat demersul Magister in directia brevetarii profesionale a celor care activeaza in domeniu, acesta fiind si unul dintre obiectivele prioritare ale activitatii Patronatului.

„As vrea sa felicit managerii firmelor care au aderat la aceasta idee, […] manageri care vor sa dea oxigen afacerii lor, dar mai ales felicitarile mele sincere pentru tehnicienii care vor constitui o echipa din ce in ce mai numeroasa si mai stabila profesional in tara aceasta“, a declarat domnul Marian Anghelescu.

In a doua parte a evenimentului, atentia auditoriului s-a indreptat catre prezentarea sistemului de certificare, a platformei de e-learning Magister si a rolului central pe care aceasta il va avea in calificarea personalului, atat in ceea ce priveste diseminarea informatiilor cuprinse in curriculum, cat si in procesul de evaluare. Magister Software este prima companie romaneasca din domeniul solutiilor pentru retail care intreprinde un program de certificare bazat pe un astfel de concept.

Demersul unic al Magister Software este determinat de cresterea constanta a bazei de utilizatori ai platformei software dezvoltate de companie, SmartCash RMS, noul program de certificare vizand sa ofere comerciantilor-utilizatori suport tehnic de inalta calificare.
Unicitatea programului consta in regimul sau deschis si transparent, care cu siguranta va duce la cresterea competitivitatii firmelor inscrise si implicit a calitatii serviciilor pe care acestea le presteaza.

Certificarea firmelor partenere este posibila pe trei niveluri: Centru de instalare, Centru de training si interventie si Centru de service si suport tehnic. Certificarea pentru unul din cele trei niveluri se va baza strict pe criterii obiective si implicare profesionala astfel incat retailerii care opereaza cu ajutorul solutiilor SmartCash sa beneficieze de servicii la cele mai inalte standarde de calitate.

Evenimentul de sambata trecuta aminteste de lansarea din 2005 a programului propriu de certificare a partenerilor Magister si, totodata, reprezinta trecerea la un amplu efort comun de perfectionare profesionala a personalului firmelor care ofera servicii pentru solutiile SmartCash RMS. Astfel, Magister urmeaza sa puna la dispozitia partenerilor o baza ampla de informatii utile pentru activitatea lor cotidiana, o platforma moderna si usor de utilizat unde pot parcurge lectiile lunar, cat si un cadru organizat de evaluare, menit sa-i ajute sa-si monitorizeze progresele in vederea certificarii pentru calificarile vizate.

Firmele interesate de Programul de Certificare Magister 2013-2014 se mai pot inscrie pana pe 15 mai.

0 Comentarii

Trimite un Comentariu

Categorie: Știri

HAI SĂ ÎNCEPEM UN PROIECT
ÎMPREUNĂ!

Completeaza datele tale de contact in formularul următor și un consultant Magister te va contacta în cel mai scurt timp.

Acest site este protejat de reCAPTCHA și se aplică Politica de Confidențialitate și Termenii și Condițiile Google.

Pin It on Pinterest

Distribuie Articolul

Distribuie Articolul

Dacă ți-a plăcut, distribuie acest articol și prietenilor tăi!