An de an, reteaua noastra nationala de parteneri se extinde cu ajutorul colaboratorilor nostri, reusind astfel sa aducem solutiileSmartCash RMS si in alte retele de magazine, din toate colturile tarii. Luna trecuta, la Intalnirea Partenerilor Magister 2016, am avut placerea sa-i avem printre invitati pe doi dintre retailerii care s-au alaturat de curand familiei Magister: compania ConT ActiV SRL din Constanta, reprezentata de domnul Aureliu Tarnoveanu, in calitate de director general si Food IT Solutions din Bucuresti, reprezentata de domnul Dan Iugan, de asemenea director general.
Reteaua tot creste vazand cu ochii dar fiecare client ramane o prioritate pentru noi. Inca de la infiintarea companiei noastre, acum aproape 15 ani, imbunatatim continuu produsele si serviciile, ne perfectionam abilitatile si sustinem pregatirea profesionistilor din reteaua nationala de parteneri, astfel incat sa putem oferi intotdeauna servicii la standarde peste asteptari si sa contribuim activ la dezvoltarea durabila a pietei solutiilor pentru retail. Si iata ca rezultatele se vad:
„Noi promovam softuri pentru industria alimentara. Multi dintre clientii mei detin si retele de magazine si mi-au solicitat si o solutie de retail, ceea ce nu este domeniul nostru. Am cautat in piata un furnizor serios de solutii de retail, am o experienta destul de bogata in ceea ce priveste solutiile de retail, in momentul de fata am gasit ca ideala solutia Magister. Cu raport calitate pret, seriozitate, promptitudine, reprezentare peste tot la nivel national – ceea ce ma interesa foarte mult, pentru ca am clienti in diferite parti ale tarii – si o colaborare foarte buna”, a declarat domnul Dan Iugan, director general Food IT Solutions, in interviul pe care va invitam sa il urmariti, integral, mai jos.
Indiferent de profil si de dimensiunea afacerii, toti comerciantii au nevoie de solutii software robuste, usor de utilizat, dar si suficient de complexe pentru a le acoperi toate necesitatile activitatii din retail, de la procesul de vanzare pana la gestiunea stocurilor, a incasarilor, controlul asupra personalului si rapoarte detaliate. In plus, solutiile SmartCash RMS sunt avantajoase pe termen lung, asigurand costuri reduse de mentenanta si posibilitatea de implementare in viitoarele unitati ale retelei, pe masura ce aceasta se extinde, fara investitii irosite in infrastructura IT.
Iata, asadar, doar cateva dintre atuurile pentru care retaileri din toata tara aleg cu incredere platforma noastra software, SmartCash RMS. Iar daca aveti intrebari sau doriti o oferta, contactati-ne! Va stam cu drag la dispozitie.
Intra in reteaua profesionistilor Magister!
0 Comentarii