Evidenta clara si exacta a activitatii de gestiune cu solutia SmartCash pentru retail
Tot mai multi comercianti francizati in programul LaDoiPasi al METRO Cash&Carry care doresc sa îsi digitalizeze activitatea din magazine aleg solutia de informatizare SmartCash RMS. Odata cu recenta inaugurare, magazinul Theo Beauty Angel din Brasov s-a alaturat celor 22 de magazine deschise in cadrul proiectului METRO LaDoiPasi.
Situat in centrul Brasovului, magazinul independent de proximitate Theo Beauty Angel se poate baza acum pe o evidenta clara si exacta a activitatii de gestiune. Solutia software SmartCash RMS pentru retail ofera rapoarte detaliate, ce permit o gestiune corecta a magazinului si o activitate fluenta. Solutia este integrata cu echipamentele hardware specifice.
Toate echipamentele hardware-software sunt furnizate de compania noastra, Magister. Punctul de vanzare este dotat cu sistem POS touchscreen. In cadrul magazinului s-au configurat si instalat, impreuna cu solutia software SmartCash, si terminale pentru colectarea mobila de date.
Componentele solutiei SmartCash, disponibile in pachetul premium pentru retail, eficientizeaza simtitor munca managerului de magazin. Comenzile se fac automat, in functie de evolutia vanzarilor si stoc. Receptia de marfa se realizeaza prin intermediul unui asistent inteligent. Acesta preia automat costurile pentru toate articolele indiferent de modul de calcul al facturii.
Un management modern si eficient, cu un diferentiator: solutia SmartCash Mobility
Dupa ce a ales solutia pentru magazinele LaDoiPasi, special pregatita prin parteneriatul dintre METRO si Magister, dl. Dorin Maior, administratorul supermarket-ului Theo Beauty Angel, mentioneaza urmatoarele avantaje:
- pachetul hard & soft asigurat de MAGISTER si finantat de METRO;
- componenta soft (importul de facturi in format electronic, cu efectuarea receptiei si incarcarea softului in mod automat) si
- solutia SmartCash Mobility, inclusa in pachet, de mare ajutor in gestionarea intregului stoc din magazin si inventarierea in timp real la raft.
Instalarea, configurarea si training-ul privind utilizarea solutiei la nivel de front-office si back-office au fost asigurate de echipa Magister – prezenta in magazin atat pe parcursul procesului de instalare, cat si in ziua inaugurarii. Training-ul efectuat la fata locului si-a demonstrat deja eficienta atât in ceea ce priveste vânzarea, cât si in gestiune si management.
0 Comentarii