Platforma software de suport ultra-moderna si asistenta tehnica 7 zile din 7 pentru francizatii LaDoiPasi
Compania Dinatos SRL din comuna Baleni, judetul Galati, unul dintre primii francizati METRO LaDoiPasi din Romania opereaza un magazin tip supermarket inca din 2004. In ianuarie 2010, dupa o evaluare complexa a afacerii, s-a inscris in programul de franciza LaDoiPasi. Anul 2020, i-a adus, in plina pandemie, vânzari de 4,8 milioane de lei, adica o crestere de 26% fata de anul anterior.
Considerand evolutia favorabila si perspectivele de crestere, antreprenorul Ionel Popa, administrator Dinatos, a decis, in octombrie 2021, sa integreze pachetul de solutii de gestiune pentru retail SmartCash RMS.
In martie 2021, in cadrul Conferintei Nationala de Retail LaDoiPasi susținută de METRO România, compania Dinatos SRL este desemnata castigatoarea titlui “Ambasadorul Brandului LaDoiPasi”. Titlul acordat in cadrul evenimentului are la baza standardizarea gamei de produse, abordarea clientilor si beneficiile competitive.
Avand o suprafata de aproximativ 140 mp, magazinul LaDoiPasi Dinatos ofera o gama diversa de produse. Dintre acestea, produse alimentare si nealimentare, cosmetice, produse de curatenie sau rechizite.
Solutia SmartCash RMS a fost implementata in magazinul Dinatos in timp record. Importul de date existente in aplicatia utilizata anterior de catre client s-a realizat rapid in aplicatia SmartCash RMS. Instalarea solutiei si trainingul personalului pe echipamentele clientului, au fost efectuate de catre compania Ram Tech Datanetwork, partener certificat Magister.
Retea proprie de suport tehnic disponibila 7 zile din 7, la nivel national
Intreaga solutie de gestiune, din pachetului dezvoltat în cooperare cu METRO pentru francizatii LaDoiPasi, ofera multiple beneficii. Pachetul include serviciile de instalare si instruire, alaturi de cele de asistenta tehnica online, disponibile 7 zile din 7. Magister este cel mai important furnizor national de servicii de suport tehnic specializat, avand acoperire pe tot teritoriul tarii. Clientii Magister beneficiaza de un call-center cu numar de apel unic.
Aici – spune Dl. Ionel Popa, proprietarul magazinului – “nu suna niciodata ocupat si-mi raspunde cineva in weekend, chiar si duminica, atunci cand eu am cel mai mare flux de vanzari”.
0 Comentarii