Diana Ionescu
Pachet fiscal complet cu posibilitate de upgrade
7 decembrie 2017

Primul pachet fiscal, cu posibilitate de upgrade, disponibil in oferta Magister Software

Pentru a veni in sprijinul firmelor mici si mijlocii, am dezvoltat, in colaborare cu producatorii autohtoni de echipamente fiscale, primul pachet fiscal complet, produs integral in Romania si adaptat normelor metodologice aprobate recent prin HG Nr 804/2017.

Dupa cum, probabil, ati aflat deja, noile modele AMEF impuse de ANAF vor deveni obligatorii la 1 iunie 2018. Termenul se adreseaza firmelor mijlocii si mari, iar de la 1 august 2018, si pentru cele mici.

Avand in vedere termenul strans stabilit de Guvern pentru inlocuirea vechilor case de marcat cu modele noi, va invitam sa va procurati deja echipamentele si software-ul necesare. Odata cu achizitia beneficiati astfel de o serie de avantaje deloc neglijabile, legate atat de costuri, cat si de eficienta.

Gratuit – actualizare la cea mai noua versiune SmartCash POS si firmware upgrade

Solutia propusa, construita de la noua versiune SmartCash POS 6 este omologata pentru distributie pe baza vechii legislatii a caselor de marcat, in doua variante, si include deja mare parte din functionalitatile solicitate de noua legislatie. Astfel, la momentul lansarii noilor modele de case de marcat si al reomologarii celor actuale pe baza noii legislatii, veti beneficia de firmware upgrade, precum si de actualizarea la cea mai noua versiune SmartCash POS – disponibila gratuit pentru toti utilizatorii SmartCash cu abonamente valabile la sistemul de actualizari al platformei.

Achizitionand de acum acest pachet fiscal complet, aveti investitia protejata: veti folosi echipamentele achizitionate, cu modificari minore, si dupa lansarea noilor modele de case de marcat cu jurnal electronic, evitand dezavantajele unei instalari de ultim moment.

Avantajele pachetului fiscal complet Magister, cu echipamente fiscale si software SmartCash compatibil:

  • evitati aglomerarea preconizata pentru jumatatea anului viitor, cand majoritatea comerciantilor vor lua cu asalt centrele de instalare si service pentru case de marcat;
  • preveniti orice riscuri (probleme tehnice) cauzate de instalari in ultimul moment;
  • evitati eventualele costuri suplimentare ce ar putea aparea in acest context.
    Spre exemplu, pot fi evitate amenzile aplicate pentru neinlocuirea casei de marcat. Amenzile se aplica in cazul in care instalarea nu s-a incadrat in termenul legal prevazut.

Ca ne place sau nu, noile schimbari vor deveni oricum obligatorii pentru toti cei care doresc sa activeze in retail. Deci, mai bine actionati mai devreme decat mai tarziu! Profitati si procurati-va din timp echipamentele si software-ul necesare, pentru a va scuti de bataile de cap ulterioare!

Va reamintim ca echipa Magister va sta cu drag la dispozitie!

0 Comentarii

Trimite un Comentariu

Categorie: Blog

HAI SĂ ÎNCEPEM UN PROIECT
ÎMPREUNĂ!

Completeaza datele tale de contact in formularul următor și un consultant Magister te va contacta în cel mai scurt timp.

Acest site este protejat de reCAPTCHA și se aplică Politica de Confidențialitate și Termenii și Condițiile Google.

Pin It on Pinterest

Distribuie Articolul

Distribuie Articolul

Dacă ți-a plăcut, distribuie acest articol și prietenilor tăi!