Claudia Patrascu
Noua extraoptiune Program Extins. Servicii de suport pentru toti clientii, pe o plaja orara indelungata
12 iunie 2021

Magister vine cu o optiune noua si utila pentru gestionarea cat mai buna a serviciilor de suport.

Din luna iunie a acestui an, in cadrul abonamentelor de asistenta tehnica Magister, este disponibila pentru toti clientii, noua extraoptiune „Program Extins„.

Extraoptiunea „Program Extins”, ofera acces la serviciile de suport, de Luni pana Duminica, in intervalul 07:00 – 22:00.

Accesul la „Program Extins” de Call-Center, a fost disponibil initial doar pentru clientii corporate. Incepand din luna iunie programul devine accesibil tuturor clientilor care necesita servicii de asistenta tehnica pe o plaja orara indelungata. Acest serviciu se adreseaza clientilor Magister cu formate comerciale de tip supermarket, retea de magazine sau magazine non-stop.

Asiguram acces la Call-Center Magister, in Programul Extins, printr-un numar unic de apel separat, destinat exclusiv acestui tip de serviciu.

Pentru activarea noii extraoptiuni va invitam sa ne transmiteti cererea dvs. folosind formularul urmator, pe chat, apeland la serviciul nostru comercial la numarul 031.821.01.50 sau folosind pagina noastra de contact.

0 Comentarii

Categorie: Știri

HAI SĂ ÎNCEPEM UN PROIECT
ÎMPREUNĂ!

Completeaza datele tale de contact in formularul următor și un consultant Magister te va contacta în cel mai scurt timp.

Acest site este protejat de reCAPTCHA și se aplică Politica de Confidențialitate și Termenii și Condițiile Google.

Pin It on Pinterest

Distribuie Articolul

Distribuie Articolul

Dacă ți-a plăcut, distribuie acest articol și prietenilor tăi!