Magister vine cu o optiune noua si utila pentru gestionarea cat mai buna a serviciilor de suport.
Din luna iunie a acestui an, in cadrul abonamentelor de asistenta tehnica Magister, este disponibila pentru toti clientii, noua extraoptiune „Program Extins„.
Extraoptiunea „Program Extins”, ofera acces la serviciile de suport, de Luni pana Duminica, in intervalul 07:00 – 22:00.
Accesul la „Program Extins” de Call-Center, a fost disponibil initial doar pentru clientii corporate. Incepand din luna iunie programul devine accesibil tuturor clientilor care necesita servicii de asistenta tehnica pe o plaja orara indelungata. Acest serviciu se adreseaza clientilor Magister cu formate comerciale de tip supermarket, retea de magazine sau magazine non-stop.
Asiguram acces la Call-Center Magister, in Programul Extins, printr-un numar unic de apel separat, destinat exclusiv acestui tip de serviciu.
Pentru activarea noii extraoptiuni va invitam sa ne transmiteti cererea dvs. folosind formularul urmator, pe chat, apeland la serviciul nostru comercial la numarul 031.821.01.50 sau folosind pagina noastra de contact.
0 Comentarii