Diana Ionescu
Suport tehnic national, prin intermediul Magister, la oras si la sat
9 noiembrie 2021

Retea proprie de suport tehnic care acopera toata tara

In cei aproape 20 de ani de activitate, am acumulat multe reusite si satisfactii, dar una dintre cele mai importante este reteaua de suport tehnic cu acoperire nationala dezvoltata prin programul Partener Certificat Magister.

Programul este unul bazat pe licentiere profesionala si asigura instruirea continua a specialistilor in suport tehnic pentru solutiile Magister din Romania.

De-a lungul anilor, reteaua Magister s-a tot extins si numara astazi 30 parteneri, din care:

  • 5 companii pe Nivelul 1 – Centru de instalare autorizat;
  • 20 de companii pe Nivelul 2 – Centru de training si interventie autorizat;
  • 5 companii pe Nivelul 3 – Centru de service și suport tehnic autorizat.

In prezent, 116 persoane detin licente profesionale in programul Partener Certificat Magister, din care:

  • 108 – Tehnician Instalare si Intretinere Solutii
  • 93 – Trainer Autorizat
  • 76 – Consultanti Solutii
  • 12 – Analist Solutii

Desigur, cursurile continua – online, pe platforma noastra dedicata de e-learning – urmand ca, in aprilie 2022, sa aiba loc testele pentru reinnoirea licentelor.

Cum beneficiaza retailerii de suport tehnic la standardele Magister?

Pentru a beneficia de suport tehnic, comerciantul utilizator al solutiilor SmartCash RMS incheie un contract; pe baza acestuia, va apela, ori de cate ori are nevoie, departamentul de suport tehnic autorizat Magister.

„Datoria mea este sa ofer rapid solutii la problemele tehnice pe care le intampina clientii nostri. In calitate de coordonator al departamentului Help Desk Magister, ma asigur ca fiecare sesizare facuta este rezolvata de catre consultantul tehnic potrivit si in timpii de raspuns garantati. Cu o experienta de peste 10 ani in cadrul companiei, cu ajutorul echipei pe care o coordonez reusim sa oferim suport profesionist pentru imbunatatirea activitatii indiferent de problema aparuta”, declară Razvan Sfetnic, coordonator al departamentului Help Desk Magister.

0 Comentarii

Categorie: Știri

HAI SĂ ÎNCEPEM UN PROIECT
ÎMPREUNĂ!

Completeaza datele tale de contact in formularul următor și un consultant Magister te va contacta în cel mai scurt timp.

Acest site este protejat de reCAPTCHA și se aplică Politica de Confidențialitate și Termenii și Condițiile Google.

Pin It on Pinterest

Distribuie Articolul

Distribuie Articolul

Dacă ți-a plăcut, distribuie acest articol și prietenilor tăi!