Diana Ionescu
Povestea Magister: peste 20 de ani de dezvoltare a unor proiecte de anvergura in retailul romanesc
24 mai 2021

Se implinesc deja peste doua decenii de cand sustinem dezvoltarea solutiilor de gestiune pe piata de retail din Romania.

Multe s-au schimbat in acest rastimp: dezvoltarea programelor de gestiune pe piata de retail a crescut, s-a diversificat si maturizat si, odata cu ea, s-au ridicat si asteptarile comerciantilor si ale cumparatorilor deopotriva.

A ramas consecventa capacitatea de a ne adapta solutiile de gestiune la cheie, de a crea noi proiecte si functionalitati, inclusiv programe de perfectionare a specialistilor care asigura buna functionare a echipamentelor din magazine.

Prin munca sustinuta a echipei Magister, a partenerilor si colaboratorilor nostri, SmartCash Retail Management System a devenit cea mai răspândită platformă software pentru retail din țară. Ne mandrim cu ea nu doar fiindca face parte din ADN-ul companiei noastre, ci si pentru ca este o solutie de gestiune românească, special conceputa si adaptata la nevoile si provocarile comercianților români.

Jurnalul de Afaceri prezinta pe indelete evolutia Magister de la programul software pilot din 1998, pana la noutatile recente care ii confirma pozitia consacrata pe piata actuala: implementarea platii cu criptomoneda direct la casa de marcat (o premiera in Romania) si lansarea Magister ECO – un echipament inovator de self-checkout, indispensabil in comertul modern.

Din aspectele abordate in Jurnalul de Afaceri mentionam:

  • Cum a evoluat comertul autohton, odata cu schimbarile legislative si fiscale, dar si cu nevoia de a fideliza consumatorii pe o piata tot mai competitiva. Ce masuri a luat Magister in acest sens;
  • Ce rol a jucat reteaua nationala de parteneri certificati in implementarea solutiilor SmartCash RMS in diverse zone ale tarii;
  • Cum se desfasoara Programul Partener Certificat Magister (singurul proiect de perfecționare continuă pentru profesioniștii in retail din Romania) si cum contribuie, de opt ani, la formarea specialistilor si la mentinerea unor standarde unitare, la nivel național, in furnizarea serviciilor de configurare si implementare a solutiilor, in service, mentenanta si suport tehnic;
  • Ce domenii deserveste SmartCash Retail Management System – platforma pentru managementul si gestiunea oricărui format comercial, gestiune magazin online sau offline, folosita de mii de comercianți din toate zonele țării, de la marile centre urbane la sate izolate, de la minimarketuri la hypermarketuri;
  • Ce atuuri si beneficii au consacrat solutiile SmartCash RMS pe piata de retail, inclusiv in retelele unor branduri precum Metro, Remarkt, Carrefour, Fiterman Pharma, La Doi Pași, Alka, Angst, Barta Ati, German Market, Agricola, Cris-Tim, Bata, Il Passo etc.;
  • Cum a devenit posibila experienta omni-channel pentru cumparatorii din magazine traditionale;
  • Cum functioneaza, de la inceputul anului 2021, plata cu criptomoneda in unitatile care folosesc solutii SmartCash RMS (chiar si in magazinele sătești unde, până nu demult, se vindea „pe caiet);
  • Ce crize si oportunitati a adus pandemia: cum ne-am adaptat la noile comportamente de consum si cum ne-am ajutat clientii sa migreze la comertul online, prin SmartCash e-Commerce Framework, pentru a-si salva afacerile;
  • Ce dotari si functionalitati ofera noul Magister Easy CheckOut, primul sistem self-checkout fabricat integral în România, inspirat de nevoile și tendințele în continuă schimbare ale pieței.

Despre acestea si multe altele va invitam sa aflati din urmatorul material

0 Comentarii

Categorie: Știri

HAI SĂ ÎNCEPEM UN PROIECT
ÎMPREUNĂ!

Completeaza datele tale de contact in formularul următor și un consultant Magister te va contacta în cel mai scurt timp pentru o prezentare gratuită.

Acest site este protejat de reCAPTCHA și se aplică Politica de Confidențialitate și Termenii și Condițiile Google.

Pin It on Pinterest

Distribuie Articolul

Distribuie Articolul

Dacă ți-a plăcut, distribuie acest articol și prietenilor tăi!