Diana Ionescu
Reteta olteneasca de succes: 8 “secrete” din extinderea retelei de carmangerii Teldo cu ajutorul SmartCash RMS
10 februarie 2023

SmartCash Enterprise este “secretul” unui management eficient, pentru afaceri cu gust

Într-o lume dominată de concurență și instabilitate economică, în care viteza de reactie, mobilitatea si tehnologia sunt tot mai importante, o retea de producator isi poate optimiza prezenta in retail doar cu solutii de top, capabile sa-i asigure performanta. Iata de ce Teldo, producator de mezeluri, alege sa-si automatizeze si eficientizeze procesele de business si operatiunile din retail cu suita de solutii SmartCash RMS (Retail Management System).

De ce se impune o solutie moderna si robusta de gestionare a afacerii? Ei bine, producatorul Teldo tocmai isi extinde reteaua cu un nou magazin in Caracal, jud. Olt. Astfel, produsele sale de carmangerie – binecunoscute consumatorilor din zona Olteniei (si nu numai) – sunt pe cale sa castige o cota si mai mare din piata locala de profil.

Dar ce reprezinta, de fapt, Teldo?

Fabrica de mezeluri Teldo Trans SRL din Caracal a fost inaugurata in martie 2020, investitia fiind realizata cu ajutorul fondurilor europene. Productia zilnica a fabricii este de circa 6 tone, in conditiile in care capacitatea maxima este de 10 tone/zi. Constructia este modulara si ea va fi extinsa pe parcurs in functie de evolutia pietei. Materia prima este asigurata de la producatorii interni.

Pentru a-si asigura vanzarea produselor fabricate, compania a dezvoltat Reteaua Teldo Market care are la acest moment mai multe magazine in Caracal (centrala de magazine), Slatina si Draganesti. Reteaua de magazine reprezinta principalul canal de vanzare pentru mezelurile produse in propria fabrica de la Caracal.

In magazinele Teldo se comercializeaza produse din productia proprie: cârnați, afumături, salamuri și carne (ceafa, pulpă, pui, oaie, vita), precum și produse de supermarket.

Cu ce echipamente si programe sunt dotate magazinele Teldo

Echipamentele alese pentru noul magazin din Caracal sunt statii de lucru specializate pentru retail, constand in sisteme ZT 4125 All-in-One 15 ” cu touchscreen capacitive gandit pentru utilizare in comert, acolo unde este necesara viteza de lucru si fiabilitate.  

Totodata, reteaua utilizeaza solutiile SmartCash Enterprise Shop si SmartCash POS, la centrala fiind conectate cele trei magazine situate in Slatina, Craiova si respectiv Caracal. De altfel, producatorul planuieste sa deschida curand si alte magazine noi si sa modernizeze dotarile din alte doua unitati, toate urmand sa foloseasca aplicații SmartCash.

“Secretul” unui management eficient, pentru afaceri cu gust?

Reteaua Teldo utilizeaza varianta SmartCash Enterprise, POS si Shop, integrata cu sistemul ERP, pentru un management unitar de proiect. Intrucat gestiunea corecta si managementul performant echivaleaza acum cu solutiile software specializate pentru comertul modern, multe companii independente din retailul autohton aleg componenta SmartCash Enterprise pentru gestionarea retelei de magazine.

De ce SmartCash Enterprise? Iata doar 8 motive:

  1. Versiunile SmartCash POS si Shop Enterprise automatizeaza procesele de inchidere de zi cu ajutorul planificatorului de procese dezvoltat in aplicatie;
  2. se genereaza automat comenzile de aprovizionare, cu listarea automata a comenzilor sub forma de propunere de comanda;
  3. controlul centralizat asupra stocurilor din magazine;
  4. scalabilitatea ridicata si viteza redusa de implementare, precum si un sistem de proceduri clare si eficiente, validate de experienta indelungata a echipei Magister Software permite extinderea facila a retelei;
  5. mobilitate si inventariere automatizata, cu aplicatia SmartCash Mobility si terminalele specifice de inventariere mobile pentru inventariere, recepții sau retururi;
  6. procesarea comenzilor de livrare;
  7. etichetarea produselor de pe raft;
  8. integrarea solutiei SmartCash RMS cu ERP-ul clientului pentru fabrica și operatiunile de contabilitate .

Iar lista continua; practic, posibilitatile de valorificare a suitei de solutii SmartCash RMS sunt nelimitate. Acestea putand fi utilizate atat în interiorul magazinelor, cât și de la distanță, printr-o conexiune la Internet, intr-o multitudine de domenii: productie, logistica, retail, cash&carry, HoReCa, distributie etc.

Tu ce nevoi ai pentru dezvoltarea afacerii tale? Specialistii Magister iti stau la dispozitie pentru identificarea si configurarea solutiei optime, in functie de specific si obiectivele de business. Contacteaza-ne!

0 Comentarii

Categorie: Blog

HAI SĂ ÎNCEPEM UN PROIECT
ÎMPREUNĂ!

Completeaza datele tale de contact in formularul următor și un consultant Magister te va contacta în cel mai scurt timp.

Acest site este protejat de reCAPTCHA și se aplică Politica de Confidențialitate și Termenii și Condițiile Google.

Pin It on Pinterest

Distribuie Articolul

Distribuie Articolul

Dacă ți-a plăcut, distribuie acest articol și prietenilor tăi!