SmartCash RMS asigura sincronizarea automata cu portofoliul de produse LaDoiPasi EXTRA
Reţeaua de magazine LaDoiPaşi s-a extins in mod accelerat în ultimul an, înregistrând peste 350 de inaugurări. Marea majoritate a retailerilor din cele aproximativ 2000 de unitati deschise, au ales solutia SmartCash RMS pentru a simplifica procesul de vanzare si aprovizionare.
In 2022, in luna iunie, METRO in partenerial cu Magister a inaugurat în Popești-Leordeni, primul magazin LaDoiPași Extra, „un nou concept de magazin alimentar, care oferă consumatorului din mediul urban o atmosferă caldă, autentică, de apropiere și confort cu extra produse și servicii care se potrivesc nevoilor sale din orice moment al zilei”, după cum a anunțat compania.
In noiembrie, Metro a lansat al doilea LaDoiPași EXTRA în Dobroești, anunțând în social media că este „magazinul consumatorului urban, fresh, convenient & exciting”.
Cel de-al treilea punct de lucru, primul magazin LaDoiPași EXTRA din capitală, a fost inaugurat in sectorul 5 si utilizeaza, si acesta, solutia de gestiune SmartCash RMS pe o infrastructura hardware de ultima generatie.
Toate magazinele LaDoiPasi EXTRA utilizeaza solutiile SmartCash RMS
Astazi, 26 ianuarie, ne largim baza de clienți utilizatori ai solutiei SmartCash RMS, cu un nou magazin LaDoiPași EXTRA care utilizeaza solutia noastra.
Magazinul LaDoiPasi EXTRA, primul magazin de acest tip din capitala, aflat pe strada Salaj, din sector 5, Bucuresti a optat pentru cea mai rapida interfata automatizata de schimb de date cu furnizorul, integrand complet interfata Web API, platforma logistica METRO si solutia de gestiune specializata pentru retail SmartCash RMS.
Sincronizarea automata cu portofoliul de produse METRO si receptia facturilor emise catre comerciant este asigurata prin integrarea cu API-ul METRO.
Receptia marfurilor se realizeaza prin intermediul unui asistent inteligent si asigura preluarea automata a costurilor pentru toate articolele. Acesta preia automat costurile pentru toate articolele, indiferent de modul de calcul al facturii.
Noul magazin LaDoiPasi EXTRA simplifica procesul de vanzare si aprovizionare utilizand solutia de gestiune SmartCash RMS pe o infrastructura hardware de ultima generatie.
Conceptul comercial LaDoiPasi EXTRA iese in evidenta prin zone de produse proaspete si prin caracteristici de convenience: fructe si legume, carne proaspata, panificatie, patiserie si cafea, produse To Go si Ready Meals. In fiecare zona convenience comerciantul a ales o solutie destinata integrarii tehnologiei in designul mobilierului, prin plasarea echipamentelor hardware pe un sistem unic, modular, fabricat din metal.
Intr-un mediu competitiv achizitia sistemelor modulare Novus, de inalta calitate cu elemente flexibile, configurabile în multiple variante de fixare, adaptate utilizării eficiente a spațiului oferă avantaje unice.
Impactul utilizarii solutiei SmartCash RMS aduce plus valoare francizatilor METRO LaDoiPasi
Cele mai importante beneficii ale implementarii solutiei SmartCash RMS sunt:
- Diminuarea erorilor și gestionarea eficientă a resurselor;
- Automatizarea fluxurilor de lucru;
- Susținere în procesul de creștere a vânzărilor și procesarea mult mai rapidă a comenzilor;
- Sincronizarea automata cu portofoliul de produse METRO LaDoiPasi a adus o buna comunicare cu partenerii și creșterea satisfacției clienților;
- Actualizarea corectă și în timp real a tuturor procesele comerciale prin integrarea cu API-Metro pentru receptia facturilor;
- Receptia de marfa realizata automat prin intermediul unui asistent inteligent pentru transparenta si trasabilitatea tranzacțiilor comerciale;
- Procesarea automata a comenzilor, in functie de evolutia vanzarilor si a stocului, ofera acuratețe in vanzari și economie de timp.
Pachetul achizitionat ofera comerciantului servicii de instalare și instruire. Alaturi de acestea comerciantul a beneficiat de asistenta tehnica de la distanta oferite de Magister, in perioada post instalare.
Comerciantul LaDoiPaşi EXTRA a optat si pentru aplicatia Feedback Clienti Magister, functie disponibila prin Media Display in cadrul aplicatiei SmartCash POS. Functia masoara satisfactia clientilor imediat dupa interactiunea cu personalul.
Satisfacția clienților nu dă doar măsura succesului produselor și serviciilor companiei, ci oferă, în același timp, informații care să te ajute să identifici oportunități de îmbunătățire a produselor, proceselor și caracteristicilor organizației, care sunt evaluate de clienți și care servesc obiectivelor.
0 Comentarii