BRINGO integrat cu SmartCash RMS pentru sincronizarea articolelor, stocurilor si preturilor
Harta livrărilor rapide prin Bringo acopera zeci de orase la nivel national. Pentru toti comerciantii care au implementat solutia SmartCash RMS pentru gestiune, vanzare, depozite si productie este disponibil serviciul de vanzare si livrare rapidă prin platforma BRINGO.
Comerciantii care utilizeaza solutia SmartCash RMS, in magazinele fizice dar si pentru cele online, pot pune la dispozitia clientilor produsele preferate de la raft prin comanda, sincronizand articolele, stocurile si preturile in platforma BRINGO.
In scopul eficientizarii operatiunilor de vanzare si livrare, pentru produsele comercializate la raft, acestea sunt sincronizate, pe categorii si alte detalii (stoc, pret etc) și în platforma BRINGO și pot fi comandate și livrate oriunde, în orice cantitate.
Un exemplu in acest sens sunt comerciantii Cash&Carry, care au implementat solutia SmartCash RMS in supermarket-ul de tip gross market si ofera clientilor multiple posibilitati de a face cumparaturi in magazinul fizic prin serviciul de vanzare si livrare prin platforma BRINGO.
Inaugurat in februarie anul trecut, magazinul Plai Cash & Carry, din Brasov, este primul comerciant care a integrat si platforma BRINGO. Comerciantul a achizitionat aplicația BI Smartcash HQ pentru formatele cash&carry, impreuna cu extensiile SmartCash Fidelity (destinate fidelizarii clientilor), permit politici de fidelizare prin acordarea de discount fix si bonificare mixta progresiva.
O viziune centrata pe oferte si preturi avantajoase, precum in magazinele cash&carry spre exemplu, necesita, pe langa solutia de gestiune SmartCash RMS pentru eficientizarea si simplificarea proceselor interne in timp real, si serviciilor de vanzare si livrare rapida a produselor pentru clientii care doresc sa comande online cu ridicarea comenzii din magazin sau cu livrare la adresa personala.
Produsele clientilor Plai Cash&Carry in cosul BRINGO
Categoriile si specificatiile articolelor din SmartCash RMS sunt preluate automat prin API si sincronizate apoi cu catalogul de produse din platforma BRINGO.
Prin noul demers, Magister impreuna cu BRINGO pun la dispozitia comerciantilor posibilitatea de a-si sincroniza articolele, stocurile, preturile si alte detalii cu platforma BRINGO. Demersul este disponibil pentru orice utilizator al solutiei SmartCash RMS din orice tip de magazin, fie hypermarket, supermarket sau express avand la dispozitie un personal shopper care comunică în timp real cu clientul.
„Obiectivul nostru de dezvoltare si configurare de servicii pentru comertul cu amanuntul sau cel online are in vedere integrarea platformelor care ofera functionalitati extinse, precum BRINGO.
Suntem increzatori ca utilizatorii solutiei de gestiune si vanzare SmartCash RMS vor privi cu interes integrarea acestui serviciu complet automatizat de vanzare si livrare prin platforma BRINGO” a declarat Nicolae David CTO&Business Analysis Manager, Magister.
0 Comentarii