Claudia
SmartCash RMS, solutie de gestiune atractiva pentru reteaua de chioscuri Admir, Botosani
16 februarie 2010

Conform studiilor, peste jumatate din romani isi fac cumparaturile in chiscul de cartier.

In Romania, magazinul de cartier, chioscul, este mereu in expansiune. Managerii de retele de magazine independente sau chioscuri de cartier au nevoie de o solutie puternic informatizata pentru a-si administra afacerea si a avea acces la informatii reale despre gestiune si rezultatele activitatii.


SmartCash are capacitatea de adaptare in orice tipar de magazin sau retea de magazine, venind cu numeroase avantaje in favoarea unui management retail de calitate, mai ales in cazul unui business mic si distribuit.

Gestiunea si automatizarea proceselor in retail

De cele mai multe ori retailerii care detin magazine de cartier, chioscuri, ezita sa implementeze o solutie de gestiune avansata. Automatizarea unui business mic atrage dupa sine eficientizarea operatiilor comerciale. Toate aceste actiuni au in vedere organizarea profitului pe termen lung.


Retailerii mici se confrunta din ce in ce mai des cu probleme legate de:

  • inventar (se recomanda optimizarea timpului acordat acestei activitati)
  • evidenta stocurilor (se recomanda optimizarea timpului dedicat cautarii produselor in baza de date si crearii de rapoarte de stocuri in timp real);
  • fidelizarea clientilor (se recomanda initierea unor campanii de fidelizare bazate pe automatizarea pachetelor de clienti cu carduri de fidelitate).

SmartCash RMS ofera solutii rapide si eficiente pentru toate aceste probleme.

Spre exemplu, reteaua de chioscuri si magazine Admir opereaza o retea de sapte chioscuri si un minimarket cu autoservire, toate in judetul Botosani. Fiind unul dintre cei mai vechi utilizatori ai sistemului SmartCash RMS, solutia aleasa gestioneaza fluxul de marfa la nivel de centrala de magazin, prin intermediul aplicatiei SmartCash Shop.

Informatii manageriale de baza pot fi extrase cu ajutorul acestei aplicatii prin simpla interogare a bazei de date. Magazinele Admir sunt dotate cu terminale POS de tip statie unica pentru receptie si vanzare. Centrala functioneaza pe un server dedicat pentru intretinerea si actualizarea nomenclatoarelor centrale de produse, clienti si furnizori.

Reteaua de magazine Admir din Botosani si-a crescut cifra de afaceri cu 3% in 2011 cu solutia SmartCash

Reteaua de magazine Admir a incheiat anul 2011 cu o cifra de afaceri in crestere cu 3% fata de 2010. Desi comerciantul a pastrat constant numarul de magazine. Astfel, comerciantul a inregistrat incasari de peste 13 milioane lei, fata de 12,6 milioane lei in 2010 potrivit Revistei Piata.

„Am sustinut in 2011 mai multe campanii de promovare si promotii pentru ca fara astfel de programe risti sa iesi de pe piata.

In primul rand, am facut publicitate in media locala pe timp de noapte, magazinele mele fiind, in afara de unul singur, cu program non stop. Totodata, am impartit taximetristilor de pe tura de noapte pliante, in care erau prezentate promotiile din magazine si le-am spus ca in cazul in care aduc un client si acela cumpara un produs, taximetristul primeste de asemenea un produs gratuit, pana intr-o anumita valoare, o campanie valabila in luna decembrie 2011.

O alta strategie a mea, de cand a inceput criza economica, este de a-i contacta pe toti furnizorii de bauturi racoritoare si de a stabili, impreuna cu ei, sa imi vanda direct produsele care mai au 30 de zile pana la expirare. Acestea se regasesc in magazin sub forma de promotii de genul 3+1, 4+1, reduceri transferate de mine in pret”,

a explicat, Ionel Rosu, administratorul retelei Admir din Botosani.

Pentru 2012, comerciantul are in plan inchiderea unui chiosc de 6 mp care functioneaza non stop. Chioscul este amplasat la parterul unui bloc insa este vizata deschiderea altuia. Pentru cel care urmeaza a fi deschis este vizata o zona ultracentrala, pe un spatiu de 10 mp.  

„Deocamdata, fac singur evaluari si realizez statistici cu privire la potentialul pietonal al zonei la diverse ore si in zile diferite. In spatiul cel nou voi muta logistica si pesonalul de la marketul care va fi inchis”,

a declarat Ionel Rosu.   

Instalarile au fost efectuate pe masura ce reteaua s-a extins de catre partenerul certificat local firma Microtehnica. Compania asigura in continuare asistenta tehnica pentru aceasta retea de magazine.

0 Comentarii

Categorie: Știri
Etichete:

HAI SĂ ÎNCEPEM UN PROIECT
ÎMPREUNĂ!

Completeaza datele tale de contact in formularul următor și un consultant Magister te va contacta în cel mai scurt timp.

Acest site este protejat de reCAPTCHA și se aplică Politica de Confidențialitate și Termenii și Condițiile Google.

Pin It on Pinterest

Distribuie Articolul

Distribuie Articolul

Dacă ți-a plăcut, distribuie acest articol și prietenilor tăi!