Stefania Moraru
Solutii de gestiune si vanzare destinate magazinelor specializate in produse pentru animalele de companie sau pet shop
7 iunie 2013

Ultimii ani au adus in portofoliul de clienti Magister o serie de magazine specializate in produse pentru animalele de companie sau pet shop-uri.

Treaba a devenit serioasa odata cu reteaua retail a distribuitorului Global Pet Trade. Cu ajutorul partenerului IIRUC Service SA, fiecare nou magazin in continua expansiune nationala utilizeaza software de gestiune SmartCash RMS. Primul magazin, caci acesta este brandul comerciantului, s-a deschis in august 2012, in Iris Shopping Center din cartierul bucurestean Titan.

In cateva luni, au urmat alte trei pet shop-uri. Unul in centrul comercial Polus din Cluj (noiembrie 2012) in Auchan City Bucuresti si ultimul la Galati, in Kaufland.  Magazinele Pet Mag au suprafete generoase, sunt modern mobilate si au trasaturi deosebite de retail design. Zona lor POS este amenajata ca o insula in zona centrala a suprafetei de desfacere, operatorul stand in picioare. Acest truc de marketing inspira dinamism atmosferei din magazin.

In primavara aceasta, alti doi retaileri specializati in produse pentru animale de companie, respectiv Hera’s Clinic Vet din Bd. Bucurestii Noi nr. 68, Bucuresti, si Babya’s Boutique Pet Shop de pe Calea Mosilor, au decis sa implementeze solutii de gestiune si vanzare SmartCash RMS.

Ce avantaje ofera magazinelor tip pet-shop solutiile de gestiune si vanzare SmartCash?

Pet shop-urile au nevoi speciale. In primul rand, majoritatea functioneaza si ca farmacii veterinare. Aceasta inseamna ca au nevoie de un soft de gestiune si vanzare care sa le ofere suport pentru comercializarea medicamentelor la bucata. Rare sunt cazurile in care stapanii cumpara cutii intregi dintr-un medicament, ci mai degraba numarul fix de capsule sau fiole necesare tratamentului recomandat de veterinar. Cu SmartCash RMS este lesne in primul rand sa vinzi, iar mai apoi sa gestionezi marfa fractionata.

Comercializarea unui sortiment variat de produse vrac utilizand plug-in-ulSmartCash pentru programarea cantarelor digitale

O alta cerinta imperios necesara este reprezentata de comercializarea unui sortiment variat de produse vrac, care se cantaresc. Cu ajutorul plug-in-ului SmartCash pentru programarea cantarelor digitale, operatorii isi pot racorda cantarele dupa nevoi. Sunt setate elemente precum:

  • denumire;
  • cod PLU cantar;
  • codul de bare de greutate; 
  • pretul unitar;
  • ingrediente;
  • data de expirare.

Sincronizand informatia furnizata de cantarul digital cu SmartCash Shop se pot monitoriza cu usurinta termenele de expirare. Aceste facilitati sunt disponibile pentru o gama larga de modele si marci de cantare digitale.

In plus, avand in vedere ca un pet shop este rareori un magazin de ocazie, clientii se intorc pentru cumparaturi regulate, intocmai ca la un supermarket. Cu SmartCash Shop si aplicatia SmartCash Fidelity managerii unui astfel de magazin pot sa isi configureze programe de fidelizare complexe.

Ei bine, Pet Mag, Hera’s Clinic Vet si Baby’s Boutique Pet Shop au gasit suportul necesar afacerii lor in suita de solutii la cheie pentru retail.

Utilizand SmartCash RMS managerii magazinelor de tip pet-shop cu siguranta nu vor avea probleme in a domestici provocarile din retail.

0 Comentarii

Trimite un Comentariu

Categorie: Blog

HAI SĂ ÎNCEPEM UN PROIECT
ÎMPREUNĂ!

Completeaza datele tale de contact in formularul următor și un consultant Magister te va contacta în cel mai scurt timp.

Acest site este protejat de reCAPTCHA și se aplică Politica de Confidențialitate și Termenii și Condițiile Google.

Pin It on Pinterest

Distribuie Articolul

Distribuie Articolul

Dacă ți-a plăcut, distribuie acest articol și prietenilor tăi!