Experiență de cumpărare superioară și soluții avansate de gestiune în noul magazin Vascar din Negrești
Vascar, recunoscut ca unul dintre principalii producători de mezeluri și preparate din carne din România, a integrat cu succes soluția noastră de management pentru retail, SmartCash HQ, în operațiunile lor zilnice, atât în magazine cât și în centrala de magazin, beneficiind de funcționalitățile POS și Shop Professional.
Această colaborare de lungă durată a permis Vascar să își consolideze și să își extindă prezența pe piață, optimizând în același timp procesele de vânzare și gestiune. Soluția pentru centrala de magazin, parte integrantă a SmartCash HQ, s-a dovedit a fi un instrument indispensabil pentru managementul Vascar, gestionând eficient volume mari de date printr-o interfață unificată, oferind managementului toate detaliile necesare pentru luarea rapidă a deciziilor documentate.
Prin implementarea SmartCash RMS, Vascar continuă să își îmbunătățească serviciile și să răspundă cerințelor consumatorilor, consolidându-și astfel poziția de lider pe piața românească.
Vascar, cu o rețea impresionantă de magazine și o prezență puternică pe piața românească, a ales SmartCash RMS pentru a-și optimiza și automatiza procesele de vânzare și gestiune.
În septembrie, Vascar a deschis un nou magazin în orașul Negrești, județul Vaslui, consolidându-și astfel poziția pe piață și extinzându-și rețeaua.
SmartCash RMS oferă comerciantului Vascar un control operativ superior și o verificare eficientă a stocurilor, facilitând gestionarea unui număr mare de articole și sincronizarea între unități. Soluția noastră robustă și versatilă susține planurile de dezvoltare ale Vascar, permițând extinderea rețelei cu noi magazine și asigurând trasabilitatea în conformitate cu standardele Uniunii Europene.
Avantajele implementării SmartCash RMS în reteaua de magazine Vascar
SmartCash RMS oferă comerciantului Vascar atat un control operativ superior și o verificare eficientă a stocurilor, cat și inovații prin componentele SmartCash Everywhere și SmartCash Oxygen, care permit o analiză în timp real și completă a activității și performanței magazinului și centralei.
- Rapoarte în timp real
Cu SmartCash Everywhere și SmartCash Oxygen Small Business, Vascar beneficiază de rapoarte în timp real, oferind o perspectivă corectă și detaliată asupra activității, un aspect esențial pentru menținerea echilibrului în relațiile cu furnizorii, angajații, instituțiile statului și multe altele. Acestea abordează aspecte legate de stoc și aprovizionare, gradul de satisfacție a cumpărătorilor asigurând astfel o gestionare eficientă și informații precise pentru luarea deciziilor.
- Sincronizare și centralizare în timp real
Tot prin componenta SmartCash Everywhere toate magazinele din rețea pot schimba date în timp real între ele, asigurând funcții precum sincronizarea stocului din rețea, centralizarea vânzărilor instantanee din magazine fără timpi morți și validarea centralizată a instrumentelor virtuale de plată.
- Inventariere în timp real cu SmartCash Mobility
Datorită componentei SmartCash Mobility, Vascar poate obține rapoarte în timp real despre stocuri, modificări de preț sau discounturi și poate realiza o comandă directă la raft, adaptându-se astfel dinamicii ofertelor și diversificării continue a gamei de produse din supermarket.
Aceste componente aduc un plus de valoare semnificativ soluției SmartCash RMS, contribuind la optimizarea proceselor și la îmbunătățirea experienței de cumpărare pentru clienții Vascar. Magister Software este dedicat inovației continue și oferă soluții care răspund nevoilor în continuă evoluție ale comercianților și consumatorilor.
De ce a ales Vascar solutia software SmartCash RMS?
- Soluție stabilă si adaptabilă
SmartCash RMS demonstrează capacitatea de a administra cu eficiență activitățile variate ale rețelei Vascar, asigurând sincronizarea între diferitele unități și sprijinind planurile de expansiune ale rețelei.
- Management eficient al articolelor
Soluția noastră permite o gestionare optimă a unei game extinse de articole din portofoliul producătorului, răspunzând astfel nevoilor specifice ale Vascar.
- Conformitate și trasabilitate:
SmartCash RMS garantează conformitatea cu normele recente ale Uniunii Europene în domeniul carmangeriei, asigurând trasabilitatea produselor și îndeplinirea standardelor de calitate și siguranță alimentară.
- Impact în sectorul retail
Am constatat o evoluție și maturizare notabilă a sectorului retail în România, cu un număr crescând de branduri și consumatori din ce în ce mai informați și exigenți. Producătorii și distribuitorii au răspuns acestei tendințe prin deschiderea de magazine de brand, iar SmartCash RMS susține această transformare, oferind soluții avansate pentru managementul și monitorizarea vânzărilor.
Vascar are in prezent 400 de angajati, iar compania deține o fabrică de procesare la Vaslui și 21 magazine proprii în regiunea Moldova, fiind unul dintre principalii angajatori din regiune. Produsele Vascar și Moldova în Bucate sunt distribuite la nivel național, în hypermarket-uri, magazine tradiționale partenere și online, pe www.freshful.ro și www.sezamo.ro. De asemenea, Vascar este o companie care produce produse “marcă proprie” pentru Carrefour, Mega Image, Penny Market și Lidl.
Vascar a înregistrat la finalul anului 2022 o cifră de afaceri de 108,9 milioane de lei.
Suntem privilegiati să colaboram de mai bine de un deceniu, ca partener de încredere, cu Vascar, contribuind la realizările lor remarcabile prin intermediul soluției SmartCash RMS. Ne dedicăm inovației și excelenței, având ca obiectiv principal furnizarea de soluții care aduc un plus de valoare și avantaje competitive clienților noștri.
0 Comentarii