Diana Ionescu
Afaceri dulci cu SmartCash Enterprise pentru management in retele de magazine
24 aprilie 2017

Retailerul King of Sweets se ocupa cu distributia produsele prin marile lanturi de hypermarketuri din Romania si detine propriul magazin cu depozit.

Cum vestile bune circula repede, un nou retailer din Romania a ales sa-si dezvolte afacerea cu ajutorul SmartCash Enterprise. Retailerul King of Sweets a ales solutia noastra specializata pentru management in retele de magazine.

King of Sweets comercializeaza dulciuri naturale, precum diverse sortimente de halva, batoane din seminte de susan sau floarea-soarelui si caramel, drajeuri cu arahide, stafide etc., in diverse ambalaje si gramaje.

Retailerul isi distribuie produsele prin marile lanturi de hypermarketuri prezente pe piata din Romania. Acesta detine si propriul magazin, precum si un depozit. Iata de ce avea nevoie de o solutie care sa-i asigure controlul absolut asupra stocurilor, dar si mobilitate, rapiditate si eficienta in activitatile operationale de zi cu zi.

Specialistii din departamentul comercial si din cel tehnic al Magister Software au oferit o solutie adaptata specificului si nevoilor King of Sweets.

Intrucat afacerea vizeaza dezvoltarea, SmartCash Enterprise OEM a fost solutia perfecta pentru a oferi toate functionalitatile necesare comertului modern. De asemenea, solutia a fost si usor de implementat in viitoarele unitati. La momentul extinderii afacerii, acelasi software va putea fi cu usurinta implementat si in noile magazine. Solutia asigurand astfel un management centralizat si controlul unificat asupra stocurilor.

Ce dotari cuprinde magazinul King of Sweets?

In ceea ce priveste dotarile hardware, echipamentele alese sunt statii de lucru specializate pentru retail, constand in sisteme EasyData cu flux operational pentru receptia marfurilor, emitere facturi, avizare, retur etc., toate concepute pentru un consum redus de energie.

De asemenea, s-a optat pentru statiile SmartBox, dotate cu procesoare Intel Core I5 compatibile cu echipamente periferice specifice activitatii.

Tipul de solutie software ales si ce include aceasta

Solutia integrata in magazin si depozit include terminale Mobility pentru colectarea mobila de date, asociate cu aplicatia SmartCash Mobility. Cu ajutorul acesteia timpul necesar pentru efectuarea operatiilor de receptie si transfer de marfa se reduce simtitor.

Cat despre programele software incluse in solutia implementata, au fost selectate urmatoarele aplicatii:

  • SmartCash Enterprise licenta principala OEM pentru dezvoltare pe termen lung, in retea;
  • SmartCash Mobility pentru control si mobilitate;
  • SmartCash Oxygen pentru management bazat pe informatii clare, accesibile oricand, de oriunde;
  • SmartCash Everywhere pentru interactiunea in timp real intre magazin si depozitul central.

Cu o astfel de solutie, viitorul se anunta… dulce. Ii dorim clientului nostru succes si spor la vanzari!

0 Comentarii

Trimite un Comentariu

Categorie: Blog

HAI SĂ ÎNCEPEM UN PROIECT
ÎMPREUNĂ!

Completeaza datele tale de contact in formularul următor și un consultant Magister te va contacta în cel mai scurt timp.

Acest site este protejat de reCAPTCHA și se aplică Politica de Confidențialitate și Termenii și Condițiile Google.

Pin It on Pinterest

Distribuie Articolul

Distribuie Articolul

Dacă ți-a plăcut, distribuie acest articol și prietenilor tăi!