Noile modificari fiscale aduc mari provocari pentru comerciantii din Romania
Cum noile modificari fiscale au adus mari provocari pentru comerciantii din Romania, iar procesul de implementare a noilor case de marcat este in toi, va propunem o recapitulare a principalelor informatii pe care orice retailer trebuie sa le aiba in vedere in perioada aceasta:
- Pana la 1 august 2018 s-au mai putut comercializa case de marcat cu rola de hartie. Asadar, nu va procurati astfel de aparate, utilizarea lor devine ilegala.
- 1 septembrie 2018 este termenul limita pana la care firmele mari si mijlocii trebuie sa-si doteze magazinele cu case de marcat cu jurnal electronic, in timp ce companiile mici mai au ragaz in acest sens pana la 1 noiembrie, conform noii legislatii fiscale.
- Sanctiunile pentru nedotarea corespunzatoare se vor aplica incepand cu 1 noiembrie.
- Intre timp, pana la finalizarea implementarii noilor aparate de marcat, organele de control abilitate vor derula actiuni de tip preventiv de indrumare. Mai multe informatii aici: https://goo.gl/UW5XV1
Va recomandam sa nu lasati implementarea pe ultima clipa pentru a evita stresul, eventualele costuri suplimentare si mai ales amenzile!
Resurse utile pentru pentru comerciantii din Romania :
- Ghid ANAF despre casele de marcat electronice, aici: https://goo.gl/vunDQh
- Lista distribuitorilor autorizati de aparate de marcat electronice fiscale cu jurnal electronic, aici: https://mfinante.gov.ro/ro/web/site
Aveti nevoie de ajutor in procesul de implementare a noilor modele de case de marcat cu jurnal electronic? Specialistii Magister va stau la dispozitie cu sfaturi adaptate la necesitatile si specificul afacerii dvs.
Profitati de ocazie pentru a va procura echipamente fiscale la preturi avantajoase
0 Comentarii