Diana Ionescu
Cel de-al doilea magazin LaDoiPasi EXTRA a ales solutia software si hardware furnizata de Magister
9 noiembrie 2022

LaDoiPasi EXTRA simplifica procesul de vanzare si aprovizionare utilizand solutia software SmartCash RMS

Astazi, 9 noiembrie a.c. franciza de retail LaDoiPaşi a inaugurat cel de-al doilea magazin LaDoiPaşi EXTRA in comuna Dobroiesti, judetul Ilfov. Atat pentru aceasta locatie, cat si pentru prima locatie din comuna Popesti Leordeni, comerciantul a ales solutia software si hardware furnizata de Magister.

Noul magazin LaDoiPasi EXTRA simplifica procesul de vanzare si aprovizionare utilizand solutia de gestiune SmartCash RMS pe o infrastructura hardware de ultima generatie.

Conceptul comercial LaDoiPasi EXTRA iese in evidenta prin zone de produse proaspete si prin caracteristici de convenience: fructe si legume, carne proaspata, panificatie, patiserie si cafea, produse To Go si Ready Meals. In fiecare zona convenience comerciantul a ales o solutie destinata integrarii tehnologiei in designul mobilierului, prin plasarea echipamentelor hardware pe un sistem unic, modular, fabricat din metal. Intr-un mediu competitiv achizitia sistemelor modulare Novus, de inalta calitate cu elemente flexibile, configurabile în multiple variante de fixare, adaptate utilizării eficiente a spațiului oferă avantaje unice.

Celula de sarcină încorporabilă Dibal cu scaner bioptic Metrologic integrat, completeaza echipamentul unitar de cantarire si scanare la POS. Cititor de coduri de bare bioptic, de înaltă calitate, care încorporează celula de sarcină este frecvent utilizat pentru cântărirea produselor de tip legume-fructe sau vracuri.

Solutia hardware marca Magister garanteaza folosirea ergonomica a spatiului de aproximativ 200 mp, sporind siguranta si sustinand productivitatea business-ului.

Impactul utilizarii solutiei SmartCash RMS aduce plus valoare francizatilor METRO LaDoiPasi 

Impactul utilizarii solutiei SmartCash RMS aduce plus valoare francizatilor METRO LaDoiPasi si creste cifra de afaceri. Cele mai importante beneficii ale implementarii solutiei SmartCash RMS sunt:

  • Sincronizarea automata cu portofoliul de produse METRO LaDoiPasi a adus o buna comunicare cu partenerii și creșterea satisfacției clienților;
  • Susținere în procesul de creștere a vânzărilor și procesarea mult mai rapidă a comenzilor;
  • Diminuarea erorilor și gestionarea eficientă a resurselor;
  • Actualizarea corectă și în timp real a tuturor procesele comerciale prin integrarea cu API-Metro pentru receptia facturilor;
  • Receptia de marfa realizata automat prin intermediul unui asistent inteligent pentru transparenta si trasabilitatea tranzacțiilor comerciale;
  • Automatizarea fluxurilor de lucru;
  • Procesarea automata a comenzilor, in functie de evolutia vanzarilor si a stocului, ofera acuratețe in vanzari și economie de timp.
  • Pachetul achizitionat ofera comerciantului servicii de instalare și instruire. Alaturi de acestea comerciantul a beneficiat de asistenta tehnica de la distanta oferite de Magister, in perioada post instalare.

Comerciantul LaDoiPaşi EXTRA a optat si pentru aplicatia Feedback Clienti Magister, functie disponibila prin Media Display in cadrul aplicatiei SmartCash POS. Functia masoara satisfactia clientilor imediat dupa interactiunea cu personalul.

Satisfacția clienților nu dă doar măsura succesului produselor și serviciilor companiei, ci oferă, în același timp, informații care să te ajute să identifici oportunități de îmbunătățire a produselor, proceselor și caracteristicilor organizației, care sunt evaluate de clienți și care servesc obiectivelor.

0 Comentarii

Categorie: Blog

HAI SĂ ÎNCEPEM UN PROIECT
ÎMPREUNĂ!

Completeaza datele tale de contact in formularul următor și un consultant Magister te va contacta în cel mai scurt timp.

Acest site este protejat de reCAPTCHA și se aplică Politica de Confidențialitate și Termenii și Condițiile Google.

Pin It on Pinterest

Distribuie Articolul

Distribuie Articolul

Dacă ți-a plăcut, distribuie acest articol și prietenilor tăi!