Grupul Angst extinde reteaua de magazine proprii cu SmartCash
Cel mai mare magazin propriu, din reteaua grupului Angst, a fost inaugurat astazi, la jumatatea lunii decembrie, in zona Iancului din Bucuresti.
Noul magazin aflat in zona Iancului, pe strada Mihai Bravu nr. 107, este cel mai mare magazin Angst din Bucuresti, avand o suprafata de aproximativ 300 mp. Pentru a-si asigura un flux optim al operatiunilor si un management eficient, Angst a ales solutia SmartCash RMS. Solutia SmartCash pentru magazine in retea are toate functionalitatile necesare unei carmangerii moderne.
Magazinul pe formatul de proximitate s-a adaptat rapid la cerintele pietei. Angst asigura consumatorilor, pe langa calitatea si varietatea care au consacrat brandul, si o experienta placuta la cumparaturi. Pentru productivitate si eficienta maxima retailerul a optat pentru un sistem POS touch-screen la singurul punct de vanzare din incinta magazinului. Totodata, conectat la punctul de vanzare, avem si un cantar electronic cu etichetare.
Cantarul electronic cu etichetare este echipamentul absolut necesar în orice magazin. Sunt recomandate punctelor de vanzare cu preparate din carne, mezeluri, brânzeturi, măcelarii, pescării, cofetării, patiserii, supermarketuri si hipermarketuri. Cantarul electronic comercial cu etichetare, se deosebeste prin faptul că după cântărirea produselor, imprimanta integrată va genera o etichetă ce va fi lipită pe ambalaj.
Toate procesele de vanzare, gestiune produse, clienti si furnizori si fidelizarea la nivel de retea sunt operate prin platforma SmartCash RMS.
Un concept comercial croit pe profilul clienţilor care caută produse tradiţionale
Noile magazine Angst au un concept comercial croit pe profilul clienţilor care caută produse tradiţionale şi vor economie de timp: „Ne-am gandit să abordăm mai multe tipologii de consumatori în egală măsură tradiționaliști dar și genul de clienți, care alocă mai puțin timp gătitului și sunt foarte pretențioși cu ceea ce mănâncă”, afirma directorul companiei Angst, Sorin Minea, pentru reviste Piata.ro.
„Prin urmare, magazinul Angst își întâmpină clienții cu o gamă variată de specialitați ideale pentru gustări rapide. Specialitati din cărnuri tranșate specific, sau gata porționate și chiar asezonate, ușor de gătit. Toate produsele gata gătite ofera astfel soluții rapide și la îndemână pentru o alimentație sănătoasă, avand garanția calității, asigurate de tradiția și experiența companiei noastre”, a mai completat acesta.
Cu ajutorul solutiei SmartCash RMS pentru retele de magazine, managementul Angst se poate adapta rapid la cerintele pietei. Astfel reusind sa asigure consumatorilor si o experienta placuta la cumparaturi. Calitatea si varietatea care au consacrat brandul, demonstreaza ca, exista performanta si pe o piata cu concurenta acerba.
Primul magazin al noii reţele Angst, amplasat pe bulevardul Lacul Tei la nr 113, are “un design minimalist păstrând o tușă nostalgică – vintage şi este organizat astfel încât să ofere o experiență cât mai facilă și să le ofere tuturor clienților acces la articole versatile, atent selecționate zi de zi, numai bune de pus pe masă, in orice moment al zilei”, dupa cum mentioneaza compania într-un comunicat.
Grupul de firme Angst include 3 unitati de productie. Fabrica de produse fiert afumate Angst Ro SRL , Angst Bistro SRL pentru gastronomie si ready-meal si Salsi SA sunt unitatile de productie din portofoliu. Salsa SA Sinaia este unitate de productie pentru produsele crud-uscate. Tot grupul de firme Angst are un numar total de aproximativ 575 de angajati.
0 Comentarii