In luna octombrie 2019 s-a deschis, in București, amplasat pe Bulevardul Lacul Tei nr 113, un nou magazin-carmangerie apartinand grupului Angst.
Pentru a-si asigura un flux optim al operatiunilor si un management eficient, cunoscuta retea de producator a ales sa integreze o solutie la cheie Magister, ce ii asigura toate functionalitatile necesare unei carmangerii moderne:
- receptia marfii de la depozitul propriu sau prin intermediul unor furnizori terti;
- controlul operatiunilor cotidiene ce tin de stocuri, vanzari, management personal etc.
- verificarea stocurilor din magazine printr-un corp specializat de control;
Mai mult decat un software pentru retail, solutia integrata Magister asigura si functionalitati BI (business intelligence) esentiale oricarui manager.
De ce a ales Angst un instrument software pentru management automatizat? Iata cateva motive care au concurat la luarea acestei decizii:
- potrivit strategiei de expansiune, activitatea complexa desfasurata in reteaua Angst va lua amploare odata cu cresterea numarului de magazine pana la finalul anului 2020;
- activitatea in centrala de magazine impune o solutie robusta, dar si versatila, care sa permita atat sincronizarea intre unitati, cat si extinderea retelei cu 17 magazine noi, conform planurilor de dezvoltare ale Angst;
- posibilitatea de a gestiona un numar urias de articole din oferta producatorului, pentru diverse tipologii de consumatori – de la tradiționaliști la cei pretențioși, dar care nu dispun de prea mult timp pentru a găti sau vor să-l petreacă altfel decât în bucătărie;
- necesitatea introducerii unei solutii de trasabilitate pe zona carmangerie, in conformitate cu noile standarde ale Uniunii Europene;
- inaugurarea unui concept de magazin care îmbina tradiția și experienta într-o oferta ce răspunde celor mai exigente și mai noi cerințe ale consumatorilor;
- dorinta de a oferi clienților o experiență delicioasa (la propriu) și acces imediat la produse versatile, atent selecționate zi de zi.
Astfel, cu ajutorul solutiei Magister pentru retele de retail, managementul Angst se poate adapta rapid la cerintele pietei si asigură consumatorilor, pe langa calitatea si varietatea care au consacrat brandul, si o experienta placuta la cumparaturi, demonstrandu-si performanta chiar si pe o piata cu concurenta acerba.
Grupul de firme Angst include 3 unitați de producție, respectiv Angst Ro SRL (fabrica de produse fiert-afumate), Angst Bistro SRL (gastronomie și ready-meal) și Salsi SA -Sinaia (produse crud-uscate), și are aproximativ 575 de angajați.
0 Comentarii