Incepand cu 1 mai 2012, comerciantii mici si mijlocii care utilizeaza platforma software pentru retail SmartCash RMS pot apela centrul de suport tehnic Magister inclusiv in week-end.
La solicitarea comerciantilor, care inregistreaza cei mai multi clienti in magazine la sfarsit de saptamana, compania Magister a prelungit programul centrului de suport tehnic, astfel incat sa poata solutiona sesizarile si in week-end. Astfel, centrul functioneaza acum dupa urmatorul program:
– de luni pana sambata intre orele 09:30 – 18:30;
– duminica intre orele 09:30 – 13:30.
Pentru semnalarea si solutionarea rapida a oricarei probleme tehnice, clientii Magister pot apela numarul unic de apel 021.569.36.99, avand la dispozitie 50 de linii simultane de acces telefonic.
Va invitam asadar sa utilizati cu incredere serviciile noastre de suport si in weekend de acum inainte!
buna ziua,
va felicit pt noua abordare privind programul de suport tehnic
echipa Ove