Diana Ionescu
Comercianții independenți cresc cu soluțiile potrivite
16 august 2024

Avantaje mari, accesibile chiar și pentru comercianții mici

Kojo Express Market, recent inaugurat la Craiova, a ales echipamente si solutii retail oferite de Magister. Solutii retail, integrând atât echipamente performante, cât și aplicații. Soluția SmartCash RMS instalată include licențele SmartCash RMS POS și Shop Standard, asigurând fluidizarea operațiunilor și creșterea eficienței întregii afaceri.

Automatizare și gestionare eficientă cu solutii retail oferite de Magister

 Iata ce include solutia instalata:

– licentele SmartCash RMS POS si Shop Standard pentru magazin individual;

–  plug-in-ul SmartCash RetuRO. Dezvoltata de echipa Magister, aceasta solutie este accesibila afacerilor de comert de orice tip si dimensiuni, asigurand o gestionare eficientă a procesului de colectare manuală a ambalajelor reciclabile, de la vânzare până la decontarea garantiei sub formă de vouchere sau numerar, direct la punctul de vânzare sau în back office, conform cerintelor din sistemul RetuRO-SGR;

Comerciantul a integrat SmartCash ANAF Connector și BookKeeping Connector, facilitând raportarea automată a facturilor către ANAF și simplificând procesele contabile. În plus, plug-in-ul SmartCash RetuRO a fost instalat pentru a gestiona eficient ambalajele reciclabile, conform cerințelor RetuRO-SGR.

  • SmartCash ANAF Connector pentru Magazine Individuale – alaturi de componenta BookKeeping Connector. Folosind modulul automat SmartCash BookKeeping Connector, destinat programelor uzuale de contabilitate generala, tranzactiile inregistrate in sistemul SmartCash RMS ajung in programul de contabilitate cu toate detaliile necesare pentru generarea declaratiilor SAF-T. 
  • SmartCash BookKeeping Connector este programat sa opereze atat din centralele de magazine, cat si in magazine independente.

Beneficii suplimentare pentru retaileri

In plus, SmartCash ANAF Connector ofera urmatoarele beneficii in ceea ce priveste declaratiile catre e-Factura:

  1. Rulează automat în fundalSmartCash ANAF Connector procesează toate facturile emise și le trimite in mod securizat către ANAF;
  2. Rapid, sigur si fără intervenție umană. Cu SmartCash ANAF Connector, comerciantul evită zecile de clickuri și mesaje de confirmare, iar astfel elimina riscurile si erorile inerente raportării fiscale manuale; in plus, castiga timp pentru a se a ocupa de alte aspecte importante ale afacerii;
  3. Cu noua tehnologie de autentificare, programul nu necesită un stick USB cu semnătura administratorului după instalare. Semnarea digitală a facturilor este menținută automat, simplificând procesul de acces si utilizare;
  4. Validare directă cu serverele ANAF – confirmări sigure în timp real, fără a implica programe auxiliare de la ANAF;
  5. Compatibilitate cu orice program de contabilitate sau ERP – simplifică integrarea și permite o operare fluidă;
  6. Toate facturile sunt arhivate automat în format XML și PDF semnat de ANAF, pentru o gestionare eficientă a documentelor.

De asemenea, procesul de obținere și arhivare a facturilor de la furnizori in e-Factura ofera avantaje importante:

  1. Facturile electronice emise de furnizori sunt descărcate automat, atât în format XML, cât și PDF semnat digital, facilitând gestionarea documentelor;
  2. Facturile sunt indexate și arhivate automat într-o bază de date, asigurând regăsirea ușoară și conformitatea cu cerințele legale de arhivare.
  3. Facturile electronice sunt disponibile automat pentru recepția mărfurilor în orice alt magazin din rețea, simplificând procesul de aprovizionare.
  4. Facturile arhivate pot fi preluate în programele de contabilitate sau ERP ale companiei, printr-o interfață simplă și intuitivă.

Eficiență și modernizare la Kojo Express Market Craiova cu soluțiile complete de retail SmartCash RMS.

Prin integrarea SmartCash Metro Gateway, Kojo Express Market beneficiază de sincronizarea automată a facturilor și portofoliului de produse METRO, oferind o gestionare precisă a costurilor și stocurilor. Serviciile de instalare și instruire au fost asigurate de ECR Systems, garantând o implementare eficientă și fără probleme.

SmartCash Metro Gateway se integreaza cu conectorul API Metro, care permite recepția facturilor emise către comerciant și sincronizarea automată cu portofoliul de produse METRO. Acest proces se datoreaza un asistent inteligent, care preia automat costurile pentru toate produsele, indiferent de modul de calcul al facturii, asigurând astfel o gestionare eficientă și precisă a costurilor și a stocurilor.

Serviciile de instalare a echipamentelor si solutiei software si instruirea personalului din magazin au fost realizate de compania ECR Systems din Craiova. Compania este Partener Certificat Magister la Nivelul 3 – Centru de service si suport tehnic autorizat.

Kojo Express Market demonstrează cum soluțiile SmartCash RMS pot transforma un magazin independent într-o afacere competitivă. Orice afacere automatizată și eficientă este pregătită să facă față provocărilor comerțului modern.

0 Comentarii

Categorie: Blog

HAI SĂ ÎNCEPEM UN PROIECT
ÎMPREUNĂ!

Completeaza datele tale de contact in formularul următor și un consultant Magister te va contacta în cel mai scurt timp.

Acest site este protejat de reCAPTCHA și se aplică Politica de Confidențialitate și Termenii și Condițiile Google.

Pin It on Pinterest

Distribuie Articolul

Distribuie Articolul

Dacă ți-a plăcut, distribuie acest articol și prietenilor tăi!