Digitalizare retail, automatizare, scalabilitate, performanță cu solutii software de gestiune si management SmartCash RMS
În acest îndelung și intens proces de dezvoltare a comerțului independent, un aliat puternic a fost digitalizarea, iar echipa noastră de specialiști, precum și rețeaua națională de parteneri certificați din toată țara au sprijinit comercianții cu soluții și servicii adaptate nevoilor și specificului afacerii lor. Dincolo de presiunea legislativă și fiscală de moment, dotările de echipamente și modernizarea software au adus o îmbunătățire a activității din magazine cu efect pe termen lung în eficientă și profitabilitate.
Asta pentru că SmartCash RMS automatizează operațiunile curente din magazine pentru a spori precizia (reducând erorile umane) și a oferi managementului control sporit asupra stocului și vânzărilor.
Utilizatorii SmartCash RMS beneficiază de toate funcționalitățile și îmbunătățirile disponibile atât în versiunile actuale, cât și în cele viitoare ale soluției software – beneficiu cu impact semnificativ asupra organizării și optimizării afacerii.
Iar rețelele care folosesc software SmartCash își continuă expansiunea cu siguranța că pot folosi aceleași soluții în noile magazine, fără timpi morți și costuri inutile. Secretul: scalabilitatea SmartCash RMS! Soluțiile noastre automatizează unele operațiuni și astfel eficientizează activitatea, permițând personalului să se ocupe de priorități și crescând profitabilitatea pentru proprietarii afacerii.
Totodată, reglementările fiscale continue în direcția digitalizării și transparenței au obligat comercianții să-și doteze magazinele cu echipamente și soluții conforme, ceea ce a stimulat implicit modernizarea inclusiv în formatele mici, reducând astfel simțitor decalajul dintre magazinele rurale și cele urbane.
În prezent, aplicațiile software SmartCash RMS sunt implementate în mii de magazine individuale și rețele de retail din toată țara, atât în orașele mici și mari, cât și în mediul rural. Și toți au parte de aceleași soluții și servicii performanțe. De peste 20 de ani dezvoltăm și perfecționăm continuu soluțiile și serviciile dedicate comercianților. Toate în pas cu schimbările din domeniu, cu asigurarea unui standard unitar de calitate intre prioritățile activității noastre. Cum reușim asta? Prin Programul Partener Certificat Magister, în care furnizorii de soluții de retail din toată țara sunt formați, certificați și susținuți de echipa noastră. Astfel asiguram servicii conforme tuturor comercianților care folosesc soluții SmartCash RMS.
Magister – Partenerul dumneavoastră pentru un comerț modern și adaptabil
De peste două decenii, Magister sprijină comercianții din România, oferindu-le soluții tehnologice performante și servicii personalizate. În urban sau rural, suntem alături de dumneavoastră pentru a transforma provocările în oportunități. Construim împreună un comerț mai eficient, mai sustenabil și mai conectat la nevoile consumatorilor moderni.
Contactați-ne! Specialiștii Magister vă stau la dispoziție.
0 Comentarii