Laborioasa si de durata, inventarierea este o procedura foarte importanta
Chiar daca, in aceasta perioada, toate privirile se indreapta catre casele de marcat si imprimantele fiscale, nu trebuie omise procedurile de sfarsit de an. Si cea mai importanta dintre ele, pentru o firma care are activitate, este procedura de inventariere.
Sanctiunile, erorile, lipsa procedurilor si diferentele intre patrimoniul stabilit la inventariere si cel din contabilitate sunt aspecte care pot afecta negativ activitatea.
O inventariere profesionista reduce timpul si resursele alocate si va ofera rezultate sigure
Iata de ce va propunem utilizarea terminalul mobil din seria Themis, proiectat folosind tehnologie de ultima ora, depasind in performanta majoritatea dispozitivelor de acest gen disponibile pe plan mondial.
Terminalul Themis utilizeaza noul sistem de operare Android® 10 pe o interfata de operare prietenoasa si suporta functii variate, cum ar fi scanarea codurilor de bare 2D, citirea etichetelor RFID, aplicatii GPS si Google Play Services Support, camera foto de 8 Mpixeli cu autofocus, telefonie GSM sau VoIP, transfer de date WI-FI si 3G.
Terminalele, pentru colectarea mobila de date, Themis Android® 10 impreuna cu suita de aplicatii SmartCash Mobility pot fi utilizate in diverse domenii, precum retail, Horeca, aprovizionare, distributie, logistica, managementul depozitelor, siguranta alimentara, aplicatii guvernamentale si de utilitate publica. Utilizarea solutiei mobile Themis impreuna cu SmartCash Mobility a redus considerabil timpul necesar pentru efectuarea receptiilor. Totodata utilizarea terminalului a redus si timpul alocat transferului de marfa, operatie care a devenit frecvent utilizata.
Functionalitatile principale SmartCash Mobility si terminalul mobil Themis garanteaza un raport calitate – pret excelent.
- Inventarierea mobila de marfa prin scanarea produselor sau prin introducere manuala;
- Receptia de marfa de la furnizori direct pe rampa de descarcare;
- Validarea receptiilor de marfa de la alte magazine proprii din retea;
- Culegerea retururilor de marfa catre furnizori, direct pe raft;
- Culegerea mobila a transferurilor de marfa catre alte magazine din retea;
- Culegerea mobila a comenzilor de livrare de produse pentru achitarea lor ulterioara la casa de marcat sau prin facturare, la punctele de incasare;
- Culegerea mobila a comenzilor de aprovizionare de la furnizori;
- Verificarea de raft a produselor (preturi, stoc instantaneu, etc);
- Listarea etichetelor de raft direct de pe terminalul mobil.
0 Comentarii