Diana Ionescu
Magazinele AuGust, un concept inovator de retail
5 august 2021

Magazinele AuGust seduc gurmanzii cu un concept inovator de retail si soluții SmartCash

Un nou concept de magazin s-a lansat recent în București: AuGust, un concept îndrăzneț de retail care promite gurmanzilor doar produse care au gust, așa cum ne indică și denumirea.

Destinat cumpărătorilor mereu grăbiți, dar pretențioși, care nu vor sa facă rabat la calitate, AuGust propune magazine mici, in zone cu trafic intens (cladiri de birouri și/sau aproape de stații de metrou), și o sortimentatie redusă (circa 800 SKU-uri, toate alimentare), dar bogata in gust.

Magazinele sunt amenajate in spiritul brandului. Acestea au plafonul colorat cu nori bleu ciel, transmițând acea seninătate de august la care toți ne gândim cu nostalgie in restul anului.

AuGust, noua rețea cu produse gourmet, gata să cucerească piața de retail

Noul concept de retail, sub brandul AuGust, a inaugurat prima locatie în Capitală. Primul magazin AuGust se afla pe strada Garii de Nord. La sfarsitul lunii iulie a fost inaugurat și cel de-al doilea magazin aflat pe strada Batiștei.

Este un concept pe care vrem să-l dezvoltăm de aproape șase ani. Este un concept diferit. Vorbim despre un spațiu de vânzare mai mic, o sortimentație bine aleasă pentru un cumpărător aflat tot timpul în grabă”,

explică Gabriel Sandu citat de Revista Progresiv.

Un alt vector de atragere a clientilor il reprezintă categoria de cafea, unde AuGust iar se ambiționează sa inoveze.

La insula dedicata din magazine, cumpărătorii își pot pregăti singuri licoarea energizanta la aparatele de cafea, ba chiar pot opta pentru un pahar… comestibil.

Astfel, sesiunea de cumpărături devine mai plăcută: un mic moment de respiro. O pauză de cafea sub un cer de august.

Locatiile AuGust folosesc soluții Magister pentru magazine in retea, incluzând echipamente specifice comerțului modern si solutia software SmartCash RMS. Printre avantajele utilizarii solutiei SmartCash RMS se numara:

  • Procesele de aprovizionare, automatizate, fara timpi morti si date eronate, receptia se face prin simpla scanare cu aparate de inventariere mobila;
  • Operațiunile de vanzare, gestiunea produselor, clientilor si furnizorilor la nivel de retea. Acestea sunt operate unitar prin platforma SmartCash RMS cu o evidenta exacta si usor de urmarit;
  • Solutia incorporeaza suportul pentru programele de loializare a clientilor prin carduri, cupoane și alte bonusuri;
  • Angajatii beneficiaza de programe de instruire. Pe langa instruire si evaluare este monitorizata si performanta. Toate aceste programe avand menirea de a-i motiva si ajuta in relatia cu clientii corect si rapid;
  • Business intelligence, rapoarte cu date disponibile in timp real, esențiale pentru gestionarea afacerii, pentru prognoze si decizii cu impact pe termen scurt, mediu si lung;
  • Soluția este scalabilă, pe măsură ce rețeaua crește fara a implica investiții de la zero în noi soluții.

Pe lângă cele două locații, retailerul este deja în negociere pentru alte două spații comerciale, iar planurile de expansiune nu se opresc aici.

Felicitări pentru conceptul inovator si spor la vanzari! Sa fie un AuGust profitabil! 🙂

0 Comentarii

Categorie: Blog

HAI SĂ ÎNCEPEM UN PROIECT
ÎMPREUNĂ!

Completeaza datele tale de contact in formularul următor și un consultant Magister te va contacta în cel mai scurt timp.

Acest site este protejat de reCAPTCHA și se aplică Politica de Confidențialitate și Termenii și Condițiile Google.

Pin It on Pinterest

Distribuie Articolul

Distribuie Articolul

Dacă ți-a plăcut, distribuie acest articol și prietenilor tăi!