Parteneriatul LaDoiPasi – independenţa financiară şi operaţională, pe durata întregii colaborări
Tot mai multi comercianti francizati in programul LaDoiPasi al METRO Cash&Carry aleg solutii integrate pentru retail marca SmartCash RMS.
Cum se explica avantul in magazinele de proximitate in contextul dominatiei hypermarketurilor. Ce avantaje le confera solutiile software specializate sunt intrebarile la care multi comercianti mici si mijlocii par sa fi gasit deja raspunsul castigator.
500 de magazine LaDoiPasi au fost deschise in 2012 in intreaga tara si inca pe atatea sunt in plan pentru 2013.
Cum au castigat teren magazinele de proximitate pe piata de retail din Romania, in ciuda dominatiei hypermarketurilor?
Proximitatea, in primul rand, este un avantaj pe care marii retaileri nu-l au, majoritatea situandu-se in afara orasului. Minimarketurile integrate in reteaua LaDoiPasi se afla in puncte cheie si deservesc o clientela locala, constanta.
Astfel, comerciantul isi poate fideliza mult mai usor clientii. Se folosesc in acest demers solutii software specializate, precum SmartCash Fidelity. Fidelity permite configurarea si implementarea unor politici complexe de fidelizare.
Tranzactii electronice PayZone, integrat in SmartCash Shop si POS
Multe din magazinele LaDoiPasi ofera cumparatorilor posibilitatea de a-si achita la casa, fara costuri suplimentare, facturile la utilitati sau servicii preplatite, precum cartelele de telefonie mobila, prin serviciul de tranzactii electronice PayZone.
Serviciul este integrat in SmartCash Shop si POS si reprezinta un avantaj atat pentru clienti, cat si pentru comercianti, care pot adauga astfel un atu afacerii lor.
Rapoarte detaliate pentru o gestiune corecta in magazinele LaDoiPasi
Si aprovizionarea, foarte importanta pentru micii comercianti, este mai facila cu ajutorul unor functii avansate, acum la indemana oricarui retailer.
De exemplu, modulele precum cel pentru comenzi automate usureaza simtitor munca managerului de magazin. Astfel, articole precum painea – poate cel mai vandut produs al magazinelor de proximitate – fiind comandate automat la furnizor, in functie de vanzari si evolutia stocului.
Nu in ultimul rand, chiar si micile magazine de proximitate au acum posibilitatea de a tine o evidenta clara si exacta a activitatii lor. Aplicatia software pentru retail SmartCash ofera rapoarte detaliate ce permit o gestiune corecta a magazinului si o activitate fluenta.
Iata doar cateva din motivele care au determinat numeroase magazine LaDoiPasi sa utilizeze solutiile software SmartCash RMS. Printre acestia, si lantul For Family, care a implementat platforma software in magazinul deschis pe strada Stirbei Voda nr. 160 din Bucuresti in luna decembrie 2012. Din acelasi lant fac parte si alte doua magazine, situate pe Soseaua Chitilei, respectiv Bulevardul Ficusului.
„SmartCash de la Magister este solutia IT care m-a impresionat cel mai mult. Modului in care a fost acceptata de echipa de vanzare a fost rapid.
Spun asta pentru ca se intampla rar ca, angajatii implicati intr-un proces de management al schimbarii sa nu isi piarda entuziasmul si sa gaseasca in aplicatie numai parti bune. Ma asteptam ca unii angajati sa imi spuna ca aplicatia anterioara facea mai bine una sau alta, pentru ca asa s-a intamplat in toate implementarile anterioare, dar despre SmartCash nu am auzit nicio obiectie; din contra!“Gabriel Cristian Sandu, director general For Family
Cristian Sandu (39 de ani) este antreprenorul cu cel mai mare număr de magazine de proximitate LaDoiPasi. Planurile sale sunt extrem de ambiţioase. Peste cinci ani va avea 100, toate în Bucureşti.
Antreprenorul a investit până acum în magazinele sale în jur de 200.000 de euro. Majoritatea unităţilor fiind în sectorul 1 al Capitalei.
0 Comentarii