Diana Ionescu
Mixt Solagrip – cum evolueaza un mic magazin alimentar cu solutii moderne de retail
2 martie 2022

Implementarea SmartCash RMS sprijină sistemul de vânzare și controlul stocurilor în magazinul alimentar Mixt Solagrip

Initial un mic magazin independent, Mixt Solagrip din orasul Faraoani, judetul Bacau, utilizeaza solutiile SmartCash incepand din anul 2019. Ulterior, in vederea conectarii caselor de marcat electronice fiscale la sistemul informatic national de supraveghere si monitorizare a datelor fiscale al ANAF, pentru a avea acces la noile functionalitati necesare pentru sincronizarea datelor, comerciantul a facut upgrade la noile versiuni ale platformei. In prezent, utilizeaza o solutie alcatuita din aplicatiile SmartCash Shop si SmartCash POS Standard.

Evolutia a continuat: Mixt Solagrip a aderat la programul de franciza METRO LaDoiPasi si utilizeaza pentru receptia marfurilor in magazine interfata web API METRO. Interfata SmartCash METRO Gateway se integreaza cu platforma software pentru retail SmartCash RMS, in baza parteneriatului nostru cu METRO LaDoiPasi. Aceasta facilitate poate fi activata de catre orice comerciant care utilizeaza cea mai noua versiune SmartCash RMS, fiind disponibila in oferta Magister sub denumirea SmartCash METRO Gateway.

Stocuri si preturi sincronizate intre WinMentor si SmartCash RMS

In plus, Solagrip dispune si de interfata de comunicatie dintre sistemul SmartCash RMS si solutia integrata de gestiune financiar-contabila WinMENTOR, unul dintre cele mai raspandite programe de contabilitate din Romania. Interfata de transfer se bazeaza pe componenta DocImpServer, iar transferul de date este integrat in componenta SmartCash NetBridge si in SmartCash POS Standard.

Sincronizarea automata cu aplicatia de gestiune financiar-contabila WinMENTOR, inclusa in componenta SmartCash NetBridge, realizeaza conversia si transferul automat al operatiilor primare generate in magazin. Astfel sunt replicate si consolidate soldurile facturilor la furnizori sau la clienti, precum si majoritatea operatiilor curente din activitatea de retail (vanzari, monetare, retururi, transferuri, facturi la bon fiscal etc.).

Nici dotarile hardware nu au fost neglijate. In 2019, compania a achizitionat echipamente precum sistem Pos All-in-one Touchscreen Partner SP-550 Intel Celeron, cantare electronice Dibal si cititor cod de bare unidirectional Zebra Symbol LS2208, precum si casa de marcat electronica fiscala.

Training si instruire privind utilizarea solutiei la nivel de front-office si back-office

Instalarea solutiei si instruirea personalului din magazine au fost realizate de către echipa Velvet Com din Bacau. Partenerul Certificat Magister cu vechime a asigurat, sub coordonarea centrului logistic si de suport tehnic de la Bucuresti, serviciile de instalare, training si suport tehnic necesar.

Automatizarea proceselor aduce beneficii din mai multe puncte de vedere, la nivel operational, logistic si financiar. Accesul in timp real la date si controlul sporit asupra veniturilor si costurilor simplifica inclusiv activitatea angajatilor din cadrul magazinului Solagrip SRL. Solutia asigura transparenta necesara in relatia cu francizorul METRO LaDoiPasi si ofera comerciantului datele si functiile esentiale pentru a lua decizii fundamentate si prompte in managementul afacerii.

Si iata cum, de la o oferta basic, SmartCash 360, micul magazin alimentar a devenit partener METRO in programul de franciza LaDoiPasi. In mai putin de trei ani, magazinul a evoluat la versiunea SmartCash RMS Standard pentru a-si creste vanzarile si performanta cu o solutie pentru comert independent modern.

0 Comentarii

Categorie: Blog

HAI SĂ ÎNCEPEM UN PROIECT
ÎMPREUNĂ!

Completeaza datele tale de contact in formularul următor și un consultant Magister te va contacta în cel mai scurt timp.

Acest site este protejat de reCAPTCHA și se aplică Politica de Confidențialitate și Termenii și Condițiile Google.

Pin It on Pinterest

Distribuie Articolul

Distribuie Articolul

Dacă ți-a plăcut, distribuie acest articol și prietenilor tăi!