Flexibilitatea și capacitatea de reconfigurare aproape instantanee a lanțului de magazine Kitchen Tools
Administrarea simpla si eficienta a rețelelor de magazine cu gestiune distribuită și management centralizat sta la baza platformei SmartCash RMS, înca de la prima versiune comercială.
Reteaua de magazine Kitchen Tools oferă spre comercializare, o gama variata de produse de menaj si articole de bucătărie pentru orice amator implicat in prepararea bucatelor. Primele doua magazine de acest tip, au fost deschise in luna septembrtie anul trecut, in Bacau si Ploiesti (Centrul Comercial Auchan).
Pentru reteaua de magazine specializate Kitchen Tools alegerea solutiei SmartCash RMS nu a fost intamplatoare si nici usoara. Clientul a optat pentru o solutie software destinata retelelor de magazine specializate cu vanzare asistata prin casa de marcat.
Arhitectura paralelă, distribuită cu scalabilitate nelimitată ii permite clientului nostru independenta functionala a magazinelor si depozitelor legate in retea. Asemenea nodurilor unei pânze de păianjen, oricare punct din rețea poate fi centrala de magazine in lipsa unei ierarhii stufoase și greu de întreținut.
In structura centralizata a retelei de magazine Kitchen Tools, la headquarter sunt conectate atat magazinele cat si depozitul. La solutia instalata in depozitul central, care este si showroom, este conectat magazinul Doraly dar si gestiunea magazinului Kitchen Tools Shop.
Aceeasi solutie software implementata asigura cu usurinta managementul centralizat si controlul unificat asupra stocurilor, in toate locatiile din retea. Automatizarea si centralizarea procesului de vanzare impreuna cu disponibilitatea in timp real a informatiilor de stoc, preturi si nomenclator, oferite de platforma dezvoltata de Magister, reprezinta solutia optima pentru afacerea precum Kitchen Tools, atat din punct de vedere al eficientei operationale, cat si pentru eliminarea erorilor in lantul de comercializare.
Mobilitate si inventariere automatizata prin componenta SmartCash Mobility
Cu ajutorul componentei SmartCash Mobility, clientul reduce considerabil timpul necesar in efectuarea receptiilor. Aplicatia este instalata in back-office, pentru inventariere avand la indemana si terminalul mobil de ultima generatie Themis Android 10 dar si in showroom unde poate realiza o comanda directa la raft.
Inventarierea, recepția si returul, sau procesarea comenzilor de livrare ori etichetarea produsele de pe raft sunt doar cateva aplicații practice ale componentei SmartCash Mobility. Numărul de aplicații practice ale soluției este nelimitat. Sunt posibile atât scenarii de utilizare în interiorul magazinelor cât și de la distanță, printr-o conexiune la internet.
Plug-in SmartCash specializat pentru exportul datelor contabile către SAGA
Exportul datelor contabile catre SAGA, cea mai raspandita solutie software pentru contabilitate din Romania este asigurat prin activarea plug-in-ului SmartCash specializat. Acesta asigura raportarea datelor colectate din magazine, in timp real, catre contabilitatea operata cu SAGA.
Pentru vizualizarea diferitelor rapoarte despre clienti, furnizori, intrari, iesiri si note contabile, clientul a solicitat activarea plug-in-ului pentru exportul si importul datelor in SAGA.
0 Comentarii