Cum arata cel mai nou magazin cash&carry din reteaua Senic Gross&Market
Senic Gross&Market nu este doar o altă rețea de magazine. Este o poveste de succes românească, o mărturie a determinării și viziunii antreprenoriale autohtone. Într-o lume a retailului dominată de giganți internaționali, Senic Gross&Market se distinge ca un bastion al valorilor și tradițiilor românești, având capital 100% românesc și o abordare distinctă a pieței de tip cash&carry.
Reteaua Senic Gross&Market, retailer independent, se extinde cu o nouă locație. Deschis joi, 17 august a.c., in Caracal noul Senic Gross&Market reprezintă locatia cu numarul 7, ce se adauga la reteaua de magazine din: Mediaș, Slatina, Brașov, Pitești, Drobeta Turnu Severin si Focsani.
Într-o atmosferă prietenoasă, unde cumpărăturile sunt simple și personalul este mereu gata să ajute, clienții au putut găsi peste 6000 de produse, de la alimente de bază, cafea, băuturi, produse de curățenie și îngrijire personală, până la conserve, dulciuri, lactate, mezeluri și produse congelate, toate la prețuri atractive.
SmartCash RMS ramane solutia ideala pentru reteaua comerciala cash&carry Senic Gross&Market
Noul supermarket Senic Gross&Market din Caracal cu suprafata de 3000 mp. dispune de o linie cu 4 case de marcat dotate cu POS-uri de ultimă generație. Toată infrastructura hardware și software este asigurată, in toata reteaua de magazine, de Magister. Totodata, reteaua utilizeaza solutiile SmartCash Enterprise Shop si SmartCash POS, la centrala fiind conectate toate cele 7 magazine situate in Mediaș, Slatina, Brașov, Pitești, Drobeta Turnu Severin, Focsani si respectiv Caracal.
Dintre echipamentele hardware instalate in locatie, in zona de legume-fructe, unde, dat fiind traficul ridicat, a fost necesară simplificarea și fluidizarea procesului de vânzare pentru a crește volumul, se disting cantarele cu etichetare touchscreen din seria Dibal D-955 self service. Acestea îmbină avantajele ecranului tactil pentru autoservire cu beneficiile afișării de mesaje și oferte promoționale pentru client. Dibal D-955 este un cantar multifuncțional, cu un design deosebit, amprentă compactă și tehnologie avansată.
Pentru recepțiile de la furnizori și inventar s-a optat pentru componenta SmartCash Mobility, instalata in back-office, pentru inventariere, avand astfel la indemana terminalul mobil de ultima generatie K1S, specific tiparului sau de business. Cu ajutorul componentei SmartCash Mobility, clientul obtine rapoarte in timp real despre stocuri, modificari de pret sau discounturi. De asemenea, cu componenta Mobility se pot realiza si comenzi directe la raft.
Pentru buna functionare a activitatii de vanzare, s-a optat pentru scanner-ul Themis TS-210 iar etichetarea se realizeaza cu imprimanta termica Zebra.
Toata reteaua de magazine cash&carry Senic utilizeaza aplicatia SmartCash Mobility usurand munca personalului angajat si oferind siguranta in desfasurarea proceselor operationale.
Raportare automata in sistemul e-Factura si e-Transport se realizeaza prin engine-ul de schimb de date cu autoritatile fiscale, denumit SmartCash ANAF Connector. Acesta proceseaza automat toate documentele relevante emise in sistem si le publica in sistemul e-Factura si e-Transport.
Folosind modulul SmartCash BookKeeping Connector destinat programelor uzuale de contabilitate generala, tranzactiile inregistrate in sistemul SmartCash RMS ajung in programul de contabilitate. Astfel, sunt generate ulterior declaratiile SAF-T. Acest nou modul automat este proiectat sa opereze atat din centralele de magazine, cat si pentru magazine independente.
De ce SmartCash Enterprise? Iata doar 8 motive:
- Versiunile SmartCash POS si Shop Enterprise automatizeaza procesele de inchidere de zi cu ajutorul planificatorului de procese dezvoltat in aplicatie;
- se genereaza automat comenzile de aprovizionare, cu listarea automata a comenzilor sub forma de propunere de comanda;
- controlul centralizat asupra stocurilor din magazine;
- scalabilitatea ridicata si viteza redusa de implementare, precum si un sistem de proceduri clare si eficiente, validate de experienta echipei Magister;
- mobilitate si inventariere automatizata, cu aplicatia SmartCash Mobility si terminalele specifice de inventariere mobile pentru inventariere, recepții sau retururi;
- procesarea comenzilor de livrare;
- etichetarea produselor de pe raft;
- integrarea solutiei SmartCash RMS cu ERP-ul clientului pentru fabrica și operatiunile de contabilitate .
Pentru afaceri cash&carry unde timpul conteaza
Ai si tu o afacere cash&carry si vrei o activitate mai fluida si un management mai performant? Contacteaza-ne! Specialistii Magister iti stau la dispozitie pentru a configura impreuna solutia ideala, adaptata specificului si necesitatilor afacerii tale.
0 Comentarii