Claudia
Serviciile de plăți electronice Payzone, disponibile prin sistemul SmartCash POS de la Magister
25 iunie 2012

Pentru a veni în întâmpinarea comercianților mici și mijlocii, companiile Magister și Payzone au încheiat un parteneriat strategic în baza căruia serviciile de reîncărcare tip prepay și plată electronică a facturilor vor fi disponibile în magazinele care utilizează sistemul SmartCash POS, dezvoltat de Magister Software. Astfel, clienții retailerilor ce utilizează platforma SmartCash RMS își vor putea achita direct la casa de marcat facturile de utilități sau reîncărca electronic cartelele de telefonie mobilă.

Serviciile Payzone (reîncărcare cartele preplătite și încasare facturi) sunt integrate direct în sistemul SmartCash POS, la fiecare casă de marcat nefiind necesare alte dispozitive pentru procesarea tranzacțiilor electronice, ci doar o conexiune la Internet. Toate tranzacțiile sunt înregistrate direct în sistemul informatic al magazinului simultan cu emiterea bonului, asigurând astfel securitatea tuturor încasărilor. Retailerii au acum evidența exactă a sumelor încasate prin serviciile Payzone, pe casieri și pe schimburi.

Payzone este, actualmente, cea mai extinsă rețea de tranzacții electronice din România, iar SmartCash RMS cea mai răspândită platformă software pentru retail din România.

„Disponibilitatea serviciilor online de plată electronică direct în casa de marcat este o premieră absolută în țara noastră. Este pentru prima dată când servicii de plăți online sunt operate direct în sistemele informatice POS fără a mai fi nevoie de utilizarea unor dispozitive externe specializate sau a unor canale de comunicație proprietare. Sistemul pus la punct în cooperare de Magister și Payzone permite acum efectuarea acestor tranzacții în deplină siguranță, folosind o simplă conexiune la Internet. Astfel, fiecare terminal SmartCash POS din magazin poate deveni și punct de încasare pentru plăți electronice fără niciun cost suplimentar. Sperăm că, prin acest nou set de functionalități, să sporim competitivitatea comercianților care utilizează platforma noastră software. Aceștia pot acum să-și atragă în magazine mai mulți clienți, oferindu-le, alături de mărfurile proprii, o paletă largă de servicii, în continuă dezvoltare”, a declarat dl. Dor Bujor Pădureanu, director general Magister Software.

“Integrarea serviciilor de reîncărcare electronică și plăți de facturi în sistemul informatic POS destinat comercianților mici și medii le conferă acestora facilități ce până acum erau rezervate marilor lanțuri de retail: siguranța absolută a tranzacțiilor și încasărilor, accesul la rapoarte de încasări în timp real și, nu în ultimul rând, decongestionarea punctului de vânzare. Parteneriatul cu Magister se înscrie în strategia de dezvoltare Payzone, strategie ce urmărește promovarea unor soluții moderne de plată care să aducă un plus de valoare atât partenerului de retail, cât și clientilor acestuia”, a declarat dna. Cristina Constantin, director general Payzone.

0 Comentarii

Trimite un Comentariu

Categorie: Știri

HAI SĂ ÎNCEPEM UN PROIECT
ÎMPREUNĂ!

Completeaza datele tale de contact in formularul următor și un consultant Magister te va contacta în cel mai scurt timp.

Acest site este protejat de reCAPTCHA și se aplică Politica de Confidențialitate și Termenii și Condițiile Google.

Pin It on Pinterest

Distribuie Articolul

Distribuie Articolul

Dacă ți-a plăcut, distribuie acest articol și prietenilor tăi!