Colaborare autohtona – Brandul 100% romanesc Casa Muscă implementeaza solutia SmartCash RMS
Casa Muscă este un brand românesc, produs local din vestul țării care oferă carne de animale crescute atât în propriile ferme cât și în fermele colaboratorilor nostri locali după care este preparată în abatorul propriu.
Motto-ul afacerii, sloganul afișat pe toate materialele – de la furcă la furculiță – este adevărul care ghidează această afacere. O importanță ridicată este pusă pe procesul de producție al cărnii care începe cu mult înainte de preparea ei. Fiecare pas este atent monitorizat, porcii si vitele sunt crescute în ferme proprii, iar carnea se obține în abatorul nostru Porkprod, din localitatea Iratoșu, Arad, care funcționează la cele mai înalte standarde europene de calitate.
Marți, 4 Octombrie a.c., s-a deschis un nou magazin Casa Muscă, în Beiuș, Calea Bihorului, nr.16A-18, jud. Bihor.
Magazinul din Beiuș face parte din noul concept de magazine apartinand grupului Casa Muscă, un business integrat în producţia de carne şi preparate din carne, lactate şi panificaţie.
Pentru a-si asigura un flux optim al operatiunilor si un management eficient, cunoscuta retea de producator a ales sa integreze solutia SmartCash RMS.
Transfer automatizat de produse in interiorul retelei de magazine
Solutia integrata cu vanzare prin SmartCash POS ofera magazinului Casa Muscă posibilitatea transferului automatizat de produse in interiorul retelei de magazine, stabilindu-si singur politica de vanzare si de fidelizare.
Comerciantul a ales aplicatia software integrata SmartCash HQ, capabila sa asigure deopotriva vanzarea prompta, o gestiune exacta a stocurilor si a intregului flux operational necesar pentru a asigura functionarea la cote optime a magazinului.
SmartCash HQ, aplicația din suita SmartCash RMS responsabila cu managementul lanțurilor de magazine. Alaturi de ecosistemul de servicii automatizate SmartCash HQ asigura controlul unificat al rețelelor de magazine cu un număr nelimitat de unități si toate functionalitatile necesare unei carmangerii moderne:
- receptia marfurilor din propriul depozit sau prin intermediul unor furnizori terti;
- controlul operatiunilor cotidiene ce tin de stocuri, vanzari, management personal etc.
- verificarea stocurilor din magazine printr-un corp specializat de control;
Din punct de vedere al echipamentelor hardware, cum produsele din carne si mezelurile necesita aproape intotdeauna cantarire, magazinul este dotat cu cantar digital DIGI RS-232 cu etichetare.
Cantarul electronic cu etichetare este echipamentul absolut necesar în orice magazin de tip carmangerie. Sunt recomandate punctelor de vanzare cu preparate din carne, mezeluri, brânzeturi, măcelarii, pescării, cofetării, patiserii, supermarketuri si hipermarketuri. Cantarul electronic comercial cu etichetare, se deosebeste prin faptul că după cântărirea produselor, imprimanta integrată va genera o etichetă ce va fi lipită pe ambalaj.
Managementul, controlul si viteza sunt conditii esentiale pentru producatorii locali de preparate din carne pentru a se mentine in topul retailerilor din industria bunurilor de larg consum si cea alimentara, in mod particular.
Pachetul achizitionat ofera comerciantului Casa Muscă servicii de instalare și instruire, alaturi de cele de asistenta tehnica de la distanta oferite de Magister, in perioada post instalare, prin intermediul Ready SRL, judetul Arad, companie din reteaua nationala de parteneri certificati Magister.
0 Comentarii